Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Ligger veldig sentralt i Hamar. Rommet og badet var veldig fint og bad med god plass. Rituals produkter på badet, elsker disse. Sååå mye bedre enn feks vanlig hotellsjampo. Gode senger. God frokost. Pluss for at de er miljøvennlige.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Simabo
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hei Silje,

TUSEN TAKK for den veldig hyggelige tilbakemeldingen etter ditt siste opphold hos oss. Ønsker deg en fortsatt god sommer og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Bodde en helg. Sentralt plassert. Offentlig parkeringshus i nærheten. Hyggelig resepsjonist ved innsjekk, fikk til og med sjekke inn før tiden. Stort rom. Moderne hotell. God frokost med godt utvalg. Fin pris på overnattingen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, EasyTraveller35
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Hei EasyTraveller35,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt siste opphold hos oss. Vi er stolte av våre ansatte og vårt produkt og da er det bra at du sitter igjen med et så godt inntrykk av begge deler. Vi ønsker deg en fortsatt god sommer, og håper å se deg tilbake som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Jeg er ikke veldig kravstor og jeg syntes dette hotellet var helt topp!

Hotellet ligger midt i byen med alt det innebærer. Kort vei å gå til de fleste steder, men et lite minus at rommet jeg hadde lå rett over en av byens mest travle utesteder, men det gikk å sove :)

Resepsjonen var hyggelige og effektive. Fine rom og bad. Frokosten er forholdsvis enkel, men du får både svinebacon og vaffel!

Jeg kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, HenrikP388
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Hei Henrik,

TUSEN TAKK for den veldig hyggelige tilbakemeldingen etter ditt siste opphold hos oss! Ja, vi ligger midt i sentrum av Hamar - og det er mange fordeler og (heldigvis bare) noen få ulemper med det :) Det er spesielt på helgene at det kan være litt støy fra utestedet i underetasjen. Neste gang du besøker oss så be om et rom inn mot vår rolig bakgård - for du kommer vel tilbake :) Ønsker deg en fortsatt fin og varm sommer!

Anmeldt 26. juni 2018

Rotete resepsjons system ilag med baren. I 5etg, enmannsrom, var seng ok. Men ingen speil på rommet, kun over vask på bad , som dessuten ble helt vått under dusjing da ingen kanter olign stanset vannet. Mister du håndkle ,- ja da er det gjennombløtt. Ingen føner på mitt rom, ellers lå det stille til, lite, enkelt , Heis,- Ja.
Maten var hverken god eller dårlig. Det var svært enkel buffet. Lite valg. Ingen frukt, kun eple.. Men ligger sentralt til, perfekt mitt i byen. INGEN P.Plass tilhørende hotellet! Mye styr med å parkere ved togbanestasjon eller andre betalings plasser. At hotell ingen p.plass har,- er ett stort minus. Miljøvennlig aldri så mye man vil være !

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ninastandal
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Hei Nina,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt siste opphold. Resepsjon og bar i ett er mer og mer vanlig på mindre hoteller. Dette gir oss en flekisbel løsning på dager med lavere belegg hvor resepsjonen kan betjene begge stasjoner. Hårføner ligger i skapet på rommet. Det er ikke alle bad med like god plass som du beskriver, og da har vi valgt å legge den der. Parkeringsplasser finnes både i gatene på utsiden av hotellet, i et parkeringshus under torget vis a vis hotellet og på den store parkeringsplassen ved jernbanen / Mjøsa. Vi beklager at oppholdet ikke ble helt i forhold til dine forventninger, men håper likevel at du velger oss neste gang du besøker Hamar. Ha en fortsatt god sommer!

Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Helt ålreit hotell, renslig rom og god seng. Stort bad med god dusj. Frokosten var god og passe variert. Dog en stor skuffelse at middagen er forutbestemt med ett valg, og ikke á la carte. Dagens rett falt ikke i smak og jeg gikk heller på Peppes over veien.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Chris_notcolumbus
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Hei Chris,

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen etter ditt siste opphold hos oss. Vi er glade for at

du likte rommet og frokosten vår. "Middagen" som du ikke var så fornøyd med er vår kveldsmat som er inkludert i romprisen din. Der følger samtlige Clarion Collection hoteller en fast rullerende meny. Da kan dessverre være slik at ikke alle våre gjester får sin favoritt rett hver gang de besøker oss.

Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.