Etrip
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum og nær gode parkeringsplasser. Gåavstand til alle sentrumsfasiliteter. Hyggelig resepsjonist tar i mot oss. Vi opplevde at varmen fra radioatoren på rommet sto på så det var litt for varmt på rommet. På badet som Forøvrig var lite ble det litt vann utover gulvet ved dusjing. Vi syntes det var god frokostbuffet.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, kaih80
VidarH200, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Kai,

Takk for tilbakemeldingen etter deres siste opphold hos oss. Vi setter pris på både positive tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk som gjør at vi kan levere et enda bedre produkt til våre gjester. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 16. august 2018

Astoria er vårt favoritthotell i Hamar hvor vi har hatt 4 opphold. Svært sentral plassering og kort vei til rimelig parkering. Hotellet har høy standard og tilgang på mat og drikke gjør det enkelt i hverdagen. Tilgang til treningssenter og ellers et serviceinnstilt personale. Ved siste opphold fikk vi oppgradering til rom med separat stue og utsikt over Mjøsa og bordvifte på rommet (25-30 grader i Hamar). Det satte vi stor pris på. Det svarer seg å være Nordic Choic medlem. Det som trekker ned noe er kvaliteten på kveldsmaten. Den har til tider vært ganske smakløs og ikke helt svart til forventningene, men det er kort vei til Pizzanini som har fabelaktig pizza og italienske retter. Astoria kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 531s_lvis
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei Sølvi,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen etter dere siste opphold hos oss. Vi er glade for at dere gjennomgående har positive opplevelser med oss, og at dere anbefaler oss til andre. Selv om Pizzanini har Hamars beste pizza, så ønsker vi jo selvsagt at dere spiser deres kveldsmat hos oss. Gi oss gjerne en konkret tilbakemelding neste gang dere opplever at den ikke er 100% :)

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Ligger veldig sentralt i Hamar. Rommet og badet var veldig fint og bad med god plass. Rituals produkter på badet, elsker disse. Sååå mye bedre enn feks vanlig hotellsjampo. Gode senger. God frokost. Pluss for at de er miljøvennlige.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Simabo
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hei Silje,

TUSEN TAKK for den veldig hyggelige tilbakemeldingen etter ditt siste opphold hos oss. Ønsker deg en fortsatt god sommer og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Bodde en helg. Sentralt plassert. Offentlig parkeringshus i nærheten. Hyggelig resepsjonist ved innsjekk, fikk til og med sjekke inn før tiden. Stort rom. Moderne hotell. God frokost med godt utvalg. Fin pris på overnattingen.

Takk, EasyTraveller35
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Hei EasyTraveller35,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt siste opphold hos oss. Vi er stolte av våre ansatte og vårt produkt og da er det bra at du sitter igjen med et så godt inntrykk av begge deler. Vi ønsker deg en fortsatt god sommer, og håper å se deg tilbake som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Jeg er ikke veldig kravstor og jeg syntes dette hotellet var helt topp!

Hotellet ligger midt i byen med alt det innebærer. Kort vei å gå til de fleste steder, men et lite minus at rommet jeg hadde lå rett over en av byens mest travle utesteder, men det gikk å sove :)

Resepsjonen var hyggelige og effektive. Fine rom og bad. Frokosten er forholdsvis enkel, men du får både svinebacon og vaffel!

Jeg kommer garantert tilbake!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Henrik P
Vidar H, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Hei Henrik,

TUSEN TAKK for den veldig hyggelige tilbakemeldingen etter ditt siste opphold hos oss! Ja, vi ligger midt i sentrum av Hamar - og det er mange fordeler og (heldigvis bare) noen få ulemper med det :) Det er spesielt på helgene at det kan være litt støy fra utestedet i underetasjen. Neste gang du besøker oss så be om et rom inn mot vår rolig bakgård - for du kommer vel tilbake :) Ønsker deg en fortsatt fin og varm sommer!