Orbitz.comUSD 135
ZenHotels.comUSD 147
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Unnet oss en overnatting på dette hotellet, før konsert i Hamar kulturhus. Hotellet var fint, med bra service. Kan anbefales, hvis man vurdere en tur.Ligger sentralt, med gang avstand til sentrum.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, elisabethknutarnek
VidarH200, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2019

Hei Elisabeth,

TUSEN TAKK for kjempe hyggelig tilbakemelding etter deres siste opphold hos oss.

Vi er veldig stolte av både våre ansatte og vårt produkt og da er det ekstra hyggelig at deres som gjester sitter igjen med et så godt inntrykk.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss neste gang dere besøker Hamar.

Anmeldt 11. desember 2019

Rent og pent, greie rom, gode senger. Frokosten var også veldig grei, men savnet litt mer utvalg samt stekte egg. Resepsjonistene var hyggelige og serviceinnstilte og var raskt ute med å bidra til å gjøre oppholdet bedre.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, KalEl2005

Hei Kai,

Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres siste opphold hos oss.

Vi er veldig stolte av både våre ansatte og vårt produkt og da er det ekstra hyggelig at deres som gjester sitter igjen med et godt inntrykk.

Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Hamar, 10 min. gange fra togstasjon.
Enkelt hotell med små rom lite egnet for å sitte å jobbe. Enkel bar og enkel middagsservering. Rimelig med middag inkludert, men middagen var under pari. Tørr kalkun med div. grønnsaker og salater. En tomat-chilisaus som verken kunne kalles fugl eller fisk. Helt grei service, men kun passe vennlig. Meget bra frokost. Rent og pent med relativt nyoppussede rom.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Henning H
VidarH200, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Hei Henning,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt siste opphold.

Hotellet har veldig mange ulike rom - og størrelsen varierer. Mitt tips er at du ber om et rom med god arbeidsplass neste gang du skal bo. Jeg beklager at du ikke likte kveldsmaten. Vi får gjennomgående gode tilbakemeldinger på denne, og veldig mange velger oss pga den.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. oktober 2019

Har bodd flere ganger på Clarion Collection Astoria. Alt i alt et bra alternativ med super lokalisering i sentrum av Hamar, og med parkeringsmuligheter i garasjeanlegget på Torget. Det fine her er kveldsmaten som holder høy kvalitet.

En del av enkeltrommene har vært av "lav" standard. Spesielt badet. Siste rommet (rom 500) jeg fikk nå var det ikke helling på gulvet mot sluket. Det gjorde at det blir veldig vått og "gris og søl" Kunne enkelt blitt løst med et dusjkabinett.

Vi var en konferansegruppe og hadde møterom på hotellet. Dette fungerte helt supert! Påfyll av kaffe/vann ble gjort hele tiden, og vaflene som ble servert var særdeles gode!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, jonasveiberg
VidarH200, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2019

Hei Jonas,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter siste opphold.

Jeg beklager at du ikke var helt fornøyd med standarden på rommet / badet ditt denne gangen. Vi har noen rom hvor badet er av eldre dato. Disse håper vi på å få pusset opp i løpet av kort tid. Jeg har glad du setter pris på kveldsmaten vår. Veldig mange velger oss nettopp pga av denne.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

beliggende hotell med hyggelig serviceminded personale. . Rommene har blitt opprustet siden forrige besøk. Lyse værelser med deilig seng og bad. Måltidene bærer preg av kjærlighet til matvarene og det for gjestene glede av. Eneste minus innsjekkingen for gruppen tok lang tid, ide er at romnøkler blir utdelt samlet på møterommet

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, larsj898
VidarH200, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2019

Hei Lars,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter ditt siste opphold hos oss.

Veldig hyggelig det du skriver om "kjærlighet til matvarene". Vi jobber hver dag for at du og alle andre gjester skal få gode opplevelser når dere besøker oss.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du besøker Hamar.