ZenHotels.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott sentrumsnært hotell i Hamar. Kort vei fra park.plass ved havnen og kort vei til handlegater, spisesteder etc. Mye å velge til frokost, men for en Cøliaker var brødet tørt og Lie smakfult, hyggelig betjening. God størrelse på rom og bad.

1  Takk, 277arnee
Vidar Haugen, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei,

TUSEN TAKK for kjempe hyggelig tilbakemelding etter deres siste opphold hos oss.

Vi er allerede i kontakt med vår leverandør for å se på andre typer av brød for dere med cøliaki.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Svært små rom, spesielt toalettene er altfor små! Ingen minibar. Clarion Hotel med verre standard enn Comfort. En skam for Clarionhotellene! Hver gang vi har henvendt oss i resepsjonen må vi vente 5 minutt på hjelp! Siste gang jeg bor her! Her burde Choice ha tatt tak og nedgradert kraftig!

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, torandr_n
Vidar Haugen, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2021

Hei,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter deres siste opphold hos oss. Vi setter pris på både positive tilbakemeldinger og konstruktive innspill som kan gjøre oss bedre.

Jeg beklager at hotelloppholdet deres ikke ble i forhold til forventingene. Vi har dessverre noen rom som har små bad og dere fikk et av disse. Vi har valgt å ikke ha minibarer på rom og i stedet ha et utvalg av forfriskninger i resepsjonen. Dette er en løsning som blir stadig mer vanlig på hoteller i Norge. Jeg beklager at dere opplevde venting i resepsjonen. Vi etterstreber at vi alltid skal være tilgjengelig for våre gjester, og vi får gjennomgående gode tilbakemeldinger på service og imøtekommenhet for samtlig av våre ansatte.

Anmeldt 26. april 2021

Vi hadde vært her én gang før og var veldig fornøyd. Vi fortalte hvor vi hadde bodd, og fikk samme rom som sist – et stort og flott familierom innerst i en rolig og stille gang.

Vi fikk et rom med en stor king size-seng, en sovesofa, og en stol som kunne utvides til en stol. Så egentlig helt passe for en familie på 5, vi var 4.
Stort og flott rom med god gulvplass for barna å leke.

Frokosten var helt perfekt! Et relativt lite anretningsbord, men plass til veldig mye.
Samme med kveldsmat. Valgfritt om du ville ha vegetar eller ikke, og god mat som både på frokost og kveldsmat passet godt til både store og små.

Det føltes også trygt og godt i koronatiden, da det var hansker til bruk i spisesalen, og også utlån av munnbind om man trengte det.

Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Erling S
Vidar Haugen, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2021

Hei Erling,

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 4. mars 2021

Etter min mening er tilbudet de leverer, med frokost, fika og kveldsmat, svært attraktivt, og jeg finner _ingen_ som kan konkurrere med Astoria her.

Legg til smakfullt interiør, lun atmosfære, hyggelige rom, gode senger, nydelig mat, og svært trivelig betjening, så er dette hotellet en skjult skatt i Innlandet.
Beliggenheten er også prima.

Bra jobba alle ansatte på Astoria, og Vidar som sannsynligvis har gjort noe riktig mtp ledelse!

Jeg kommer garantert tilbake selv om jeg ikke egentlig skal til Hamar.

Dato for oppholdet: mars 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, vegardn2021
Vidar Haugen, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2021

Hei Vegard,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding etter ditt siste opphold hos oss!

Vi er veldig stolte av både de ansatte hos oss og produktet vårt og da er det ekstra hyggelig at du som gjest sitter igjen med et så godt inntrykk. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du besøker Hamar.

Anmeldt 2. februar 2021

Vi ankom hotellet med store forventninger siden vi har besøkt hotellet en gang tidligere. Maten var god og variert. Spennende variasjon på aftensmaten. Minstejenta fikk pannekaker på bestilling av en hyggelig kokk. Han var også koselig hver eneste dag siden han hilste så hyggelig på oss. Rommet var romslig og praktisk siden vi hadde med vogn og benyttet oss av barneseng. Dessverre trakk servicen i resepsjonen kraftig ned vår opplevelse av oppholdet. Vi ble ikke hilst på selv om de så mot oss og utsjekkingen var det minst vennlige vi har opplevd. Vi ble ikke spurt om hvordan vi hadde hatt det eller at vi var velkomne tilbake. Vi savnet den hyggelige herren som var så hyggelig og oppmerksom på oss under det forrige oppholdet.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, Mira T
Vidar Haugen, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Astoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2021

Hei Mira,

Jeg beklager at oppholdet deres ikke ble helt som forventet. Hyggelig at dere fikk god service i restauranten, men jeg beklager at dere ikke opplevde det samme i resepsjonen. Det er ikke slik vi ønsker at dere skal oppleve oss. Vanligvis får vi svært gode tilbakemeldinger på både service og vennlighet fra alle våre ansatte - slik dere opplevde sist dere besøkte hotellet.

Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake til oss neste gang dere besøker Hamar.