“Nydelig atmosfære og fantastisk mat”
Anmeldelse av Il Teatro

Il Teatro
Vurdert som nr. 10 av 55 Restauranter i Hamar
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig atmosfære, fantastisk mat og hyggelig personale. Absolutt et nødvendig tilskudd på Hamar. Må prøves!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Fredeflu

Anmeldt 21. august 2020

Vi hadde Calzone, Margherita og Parma.
Calzone'n var fantastisk (6/6), Margheritaen var bra (4/6), og Parmaen var veldig bra (5/6).
Vi bestilte henting via app'en Delivia, og stedet virket stengt ved første øyekast - så tok litt tid før vi fant ut hvordan vi kom oss inn.
Alt i alt er dette et flott nytt sted i Hamar, og vi gleder oss til de åpner innendørs!

Dato for besøk: august 2020

Dato for besøk: desember 2020
Anmeldt 22. november 2020

Dato for besøk: november 2020

Reisende som så på Il Teatro, så også på

Har du vært i Il Teatro? Del dine erfaringer!