“Herlig Italiensk”
Anmeldelse av Il Teatro

Il Teatro
Vurdert som nr. 7 av 58 Restauranter i Hamar
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

4 forskjellige forretter - 4 forskjellige middager. Alt smakte fortreffelig. Etter ferien i Italia for to år siden, hadde vi en formening om hvordan dette skulle smake, de innfridde. Pizza, sjømat, krydder, oljer …. ALT var veldig bra. God service til tross for veldig mange gjester.

Takk, LTSil

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Gode forretter, nydelig pasta og vin. Veldig fornøyd med kjøkkenet, men det var litt for travelt i lokalet, slik at kelner ikke rakk å følge opp. Vi kunne se at pastaen stod klar til servering i over fem minutter, og dermed ble den litt for avkjølt. Det er heller ikke optimalt med leppestiftmerker på vinglass.

Takk, toren785
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service på en tilsynelatende autentisk italiensk restaurant! Vi spiste pasta og pizza. Restauranten hadde også utmerket glutenfri pizza og et godt italiensk drikkekart(!)

Takk, mortenr51
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat. Autentisk italiensk mat. Spist der 2 ganger. Først pasta, helt topp. Pizza andre gangen. Helt nydelig. Generøse porsjoner. Vi kommer tilbake, vær sikker.
Tusen takk for maten.

Takk, steinarj2019
Anmeldt 3. juli 2021

Autentisk italiensk mat, pasta blir laget al Dente og meget smakfullt. Det er ett deiligst tempo i lokalene som er av en klassisk moderne design. Luftigt men likt og med høy kosfaktor.

Er du matentusiast? Er du glad i utelivet?
Besøk Il Teatro

Takk, 87joele

Reisende som så på Il Teatro, så også på

Har du vært i Il Teatro? Del dine erfaringer!