“God mat, men dårlig service dessverre. ”
Anmeldelse av Il Teatro

Il Teatro
Vurdert som nr. 7 av 59 Restauranter i Hamar
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Maten var bra, med unntak av den ene desserten, men opplevelsen blir dessverre dårlig når servicen ikke holder mål. Vi satt ute en varm sommerkveld på fortauet og det er mulig servicen ble påvirket av at vi ikke kjøpte ekstra drikke til maten, men vi brukte faktisk en del kroner på hovedrett og dessert. Men hvis vi som gjester bare føler at vi er til bryderi så kan vi bruke penger et annet sted neste gang. Mulig at de trodde vi var turister som allikevel ikke ville komme igjen, men en del av oss i selskapet bor i denne byen og stedet vil nok ikke bli besøkt igjen med det første. Det finnes andre steder i denne byen hvor man også får god mat og hvor man føler seg velkommen.

2  Takk, Norway1961

Anmeldt 20. juli 2021

Dessverre ble dette en svært dårlig opplevelse. Bestilte bord på forhånd. Satt 40 minutter og ventet før vi fikk bestilt drikke/starters.. Tok like lang tid før vi fikk drikken ved bordet. Ingen kelner fulgte opp vårt bord. Satt 3 timer og hele opplevelsen var dessverre mest venting, smakløs mat og i tillegg null oppfølging. Fin plass, men alt for mye støy/folk og høy musikk til at dette ble noen opplevelse.

Her må betjeningen skjerpe seg! Skuffet da vi hadde sett frem til en god matopplevelse etter 60 mil på veien.

Dårlig service :(

1  Takk, 356hansj_rgens
Anmeldt 18. juli 2021

Vi var fem stykker som skulle spise. Fikk ikke stol eller bestikk/glass til 4-åringen. Da jeg etterspurte kom betjeningen med en baby-stol. Forretten var kjedelig og smakte lite, men slett ikke forferdelig. Hovedretten derimot var uspiselig. Blåskjellene besto av 50% lukkede, uspiselige skjell og av resterende 50% var omlag halvparten lukket. Skjellene som var igjen hadde en forferdelig smak. En av oss spiste pasta med trøffel bestående av grøtete, kornete pasta (overkokt) med 3 skiver sopp til summen av 250 kr. Uspiselig. Ingen spurte hvordan maten smakte og Pepsi-max’en vi bestilte kom aldri. Da vi fikk kontakt med servitrisen og klagde på maten fikk vi tilsnakk for å ikke ha klagd på maten tidligere. Til hvem?! Ingen så til oss. Styr unna.

Takk, foodietromso
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

4 forskjellige forretter - 4 forskjellige middager. Alt smakte fortreffelig. Etter ferien i Italia for to år siden, hadde vi en formening om hvordan dette skulle smake, de innfridde. Pizza, sjømat, krydder, oljer …. ALT var veldig bra. God service til tross for veldig mange gjester.

Takk, LTSil
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Gode forretter, nydelig pasta og vin. Veldig fornøyd med kjøkkenet, men det var litt for travelt i lokalet, slik at kelner ikke rakk å følge opp. Vi kunne se at pastaen stod klar til servering i over fem minutter, og dermed ble den litt for avkjølt. Det er heller ikke optimalt med leppestiftmerker på vinglass.

Takk, toren785

Reisende som så på Il Teatro, så også på

Har du vært i Il Teatro? Del dine erfaringer!