“Kommer tilbake !”
Anmeldelse av Il Teatro

Il Teatro
Vurdert som nr. 7 av 59 Restauranter i Hamar
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Hatt lyst å prøve denne restauranten lenge da jeg elsker italiensk mat. Jeg spiste lasagne som smakte fortreffelig, mens mannen bestille carbonara. Litt tørr, men god på smak. Behagelig atmosfære til lunsj og god service.

Takk, Sunshine723133

Anmeldt 27. juli 2021

Pizza til lunch på den nedre delen av restauranten, var veldig bra. De hadde kun pizza, men det var helt greit for oss. Bra service og koselig plass under trærne.
Men på kvelden gikk vi på avdelingen over veien der menyen er mer variert. Det var som å komme til en annen restaurant og et annet kjøkken selv om de har samme kjøkken. Treg og dårlig service, fikk servert lunken hvitvin som vi klagde på, men da kom det bare masse svada fra servitøren og ikke noe tilbud om nytt glass.På toppen av det hele sa han da vi betalte at dette glasset tok de på huset, men jammen stod det ikke på regningen. Så det var jo rett og slett løgn! Pasta carbonara var så tørr og dårlig at vi har ikke smakt maken. Styr unna!

1  Takk, 88Berit88
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Maten var bra, med unntak av den ene desserten, men opplevelsen blir dessverre dårlig når servicen ikke holder mål. Vi satt ute en varm sommerkveld på fortauet og det er mulig servicen ble påvirket av at vi ikke kjøpte ekstra drikke til maten, men vi brukte faktisk en del kroner på hovedrett og dessert. Men hvis vi som gjester bare føler at vi er til bryderi så kan vi bruke penger et annet sted neste gang. Mulig at de trodde vi var turister som allikevel ikke ville komme igjen, men en del av oss i selskapet bor i denne byen og stedet vil nok ikke bli besøkt igjen med det første. Det finnes andre steder i denne byen hvor man også får god mat og hvor man føler seg velkommen.

2  Takk, Norway1961
Anmeldt 20. juli 2021

Dessverre ble dette en svært dårlig opplevelse. Bestilte bord på forhånd. Satt 40 minutter og ventet før vi fikk bestilt drikke/starters.. Tok like lang tid før vi fikk drikken ved bordet. Ingen kelner fulgte opp vårt bord. Satt 3 timer og hele opplevelsen var dessverre mest venting, smakløs mat og i tillegg null oppfølging. Fin plass, men alt for mye støy/folk og høy musikk til at dette ble noen opplevelse.

Her må betjeningen skjerpe seg! Skuffet da vi hadde sett frem til en god matopplevelse etter 60 mil på veien.

Dårlig service :(

1  Takk, 356hansj_rgens
Anmeldt 18. juli 2021

Vi var fem stykker som skulle spise. Fikk ikke stol eller bestikk/glass til 4-åringen. Da jeg etterspurte kom betjeningen med en baby-stol. Forretten var kjedelig og smakte lite, men slett ikke forferdelig. Hovedretten derimot var uspiselig. Blåskjellene besto av 50% lukkede, uspiselige skjell og av resterende 50% var omlag halvparten lukket. Skjellene som var igjen hadde en forferdelig smak. En av oss spiste pasta med trøffel bestående av grøtete, kornete pasta (overkokt) med 3 skiver sopp til summen av 250 kr. Uspiselig. Ingen spurte hvordan maten smakte og Pepsi-max’en vi bestilte kom aldri. Da vi fikk kontakt med servitrisen og klagde på maten fikk vi tilsnakk for å ikke ha klagd på maten tidligere. Til hvem?! Ingen så til oss. Styr unna.

Takk, foodietromso

Reisende som så på Il Teatro, så også på

Har du vært i Il Teatro? Del dine erfaringer!