“Il Teatro innfrir - alltid!”
Anmeldelse av Il Teatro

Il Teatro
Vurdert som nr. 7 av 59 Restauranter i Hamar
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Alltid hyggelig betjening.
Flotte lokaler der det er behagelig å tilbringe en helaften..
Nydelig autentisk italiensk mat og drikke!

Takk, Kari-Anne S

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

God italiensk mat. Pasta retter, med god italiensk vri. Pent lokale. Populært. Anbefaler å reservere på forhånd. Hyggelig servitør. Anbefales.

Takk, 953janpetters
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Middels mat, middels servering og for høy pris i forhold til kvalitet.
Her har de noe og jobbe med.
Har vært der før og kvaliteten har falt betraktelig.

1  Takk, Lars S
Anmeldt 12. august 2021

Lunken pasta og en veldig sur betjening som skjeller ut gjesten som bemerker at maten ikke er varm. Høylytt sitat: Vi har servert denne retten til mange, og du er den eneste som har klagd".
Maten var ikke bare lunken, men også lite god. Etter dette ble gjestene fullstendig ignorert.
En veldig lite hyggelig opplevelse med andre ord.

3  Takk, Rigmor B
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Hatt lyst å prøve denne restauranten lenge da jeg elsker italiensk mat. Jeg spiste lasagne som smakte fortreffelig, mens mannen bestille carbonara. Litt tørr, men god på smak. Behagelig atmosfære til lunsj og god service.

Takk, Sunshine723133

Reisende som så på Il Teatro, så også på

Har du vært i Il Teatro? Del dine erfaringer!