“Anbefaler andre restauranter fremfor Il Teatro”
Anmeldelse av Il Teatro

Il Teatro
Vurdert som nr. 8 av 62 Restauranter i Hamar
Anmeldt 25. august 2022 via mobile enheter

Vi har hatt en svært dårlig opplevelse av både mat og service ved Il Teatro. Vi fikk ikke meny, ingen av de som jobbet ved restauranten virket spesielt interessert i oss. Vi måtte etterhvert be om meny og da fikk vi denne. Da vi etterhvert fikk maten, var ikke maten imponerende. Den ene av oss bestilte calzone, og det var lite mat og dårlig på smak. Det ble også bestilt en hvit pizza som absolutt ikke stod til forventningene. Ingen av de som jobbet der var innom bordet vårt med spørsmål om vi trengte noe eller om vi var fornøyde. Helhetlig sett stod hverken matopplevelsene eller servicen til forventnigene, og prisen er altfor høy sett i forhold til hva du får. Vil absolutt anbefale andre restauranter i Hamar fremfor denne.

Takk, ToneS494

Anmeldt 18. august 2022 via mobile enheter

Fantastisk god pasta! Jeg bestille spagettien med sjømat, og det er den beste pastaretten jeg har fått i Norge. Burrataen til forrett og tiramisuen smakte også. Veldig god kaffe. Hit kommer vi tilbake :)

Takk, HeleneFH
Anmeldt 18. august 2022

Kunnskapsrik, festlig portugisisk og italiensk betjening som kommuniserer godt og leverer super mat til helt greie priser. + for full bar. Sentralt.

Takk, Berit_og_Lars
Anmeldt 1. august 2022 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, veldig smakfullt innredet og god atmosfære. Maten var utsøkt og raskt servert av svært serviceinnstilt personale, til tross for full restaurant. Nydelig opplevelse og vi kommer garantert tilbake!

Takk, 63hannen
Anmeldt 25. juli 2022 via mobile enheter

Litt tilfeldig endte vi på Il Teatro og heldigvis for det! Utrolig hyggelig betjening ledet oss inn til en veldig sjarmerende atmosfære. Mat og drikke var helt nydelig! Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2022
Takk, Freedom298501

Reisende som så på Il Teatro, så også på

Har du vært i Il Teatro? Del dine erfaringer!