Anmeldt 19. mars 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Compass816949, Front Office Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2019

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Bygget ser noe slitt ut på yttersiden, men når du kommer inn virker hotellet moderne og velstelt. Rask og effektiv innsjekking, men jeg tror personalet trenger bedre opplæring. Rommet var forhåndsbetalt, men jeg måtte garantere oppholdet med et kredittkort i tilfelle jeg skulle ta noe fra minibaren. Problemet er bare at hotellet ikke har minibar på rommene lol. Rommet virket rent, var tydelig oppusset. Stor pluss for varmekabler på badet. Men det skinner igjennom at dette er et gammelt bygg. Når jeg kom på rommet var vinduet åpent. Jeg skjønte fort hvorfor, var ikke mulig å regulere temperaturen på varmeovnen. Så vinduet måtte være åpent ellers ble rommet til en badstu. Frokosten var en skuffelse, virket slurvete. Noe av maten var av høy kvalitet, andre til ville jeg ikke spist. Osten hadde ligget ute lengere en noen timer. Brettet med speilegg så ikke bra ut, ble ikke rengjort etter hver forsyning. Det ble fritt for appelsinjuice, og kartongen ble ikke skiftet. Utsjekk gikk kjempefint. Et helt gjennomsnittlig hotell. Med tanke på prisen jeg betalte hadde jeg ikke noe problem med å overnatte der en gang til

Takk, mortenw259

Hei.

Tusen takk for en hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.
Vi tar med oss dine ord med oss på veien for å kunne bli enda bedre.
Uten dette har vi ikke mulighet til å endre oss, så vi setter utrolig stor pris på dette.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du er på Hamar.

Vennlig hilsen
Team Hamar

Anmeldt 12. mars 2019

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Compass816949, Front Office Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2019

Anmeldt 11. mars 2019

• Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 28. februar 2019

Fint hotell. Middagsbufeen var grei nok, frokosten veldig bra. Bodde i familierom med dobbeltseng og en køyeseng. Med 4 personer var det ikke allverdens plass på rommet. Men sengene var gode, badet moderne og fint, og renholdet bra. Så vi hadde et fint opphold.

Dato for oppholdet: februar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Inge D
Compass816949, Front Office Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2019

Hei Inge.

Så hyggelig at du har tatt deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.
Tusen takk for hyggelige ord.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake neste gang dere er på Hamar.

Vennlig hilsen
Team Hamar