TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Bodde her en natt, vannkoker og kaffe /the på rommet, og strykejern og kjøleskap . Hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjon . Parkering for en 100 lapp rett over gata. Og som vanlig god Scandic frokost .

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, alfmagne
Compass816949, Front Office Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2019

Hei Alf Magne

Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss.
Så glade for at du tok deg tiden til å fortelle oss dette.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du er på Hamar.

Anmeldt 2. september 2019

Dårlig luft på rommene. Veldig mye trafikkstøy. Dårlig mat både til frokost og middag. Det føltes som de fleste var på opplæring. Ikke egen parkering, men henvist til Europark som tar 250 kroner for to døgn.
Dårlig vedlikehold av rommene. Gardiner var revnet. Gamle blodflekker på sengetøy. dette var en meget dårlig opplevelse til 3.500,- for to netter. Det eneste positive var mottakelsen i resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kaare838
Compass816949, Front Office Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Hei Kaare838

Beklager så mye din dårlige opplevelse hos oss.
Sånn ønsker vi ikke at det skal være, så veldig glad for at du sier i fra sånn at vi har mulighet til å gjøre noe med dette.
Godt å høre at du ble tatt godt i mot i resepsjonen.

Ønsker deg hejrtelig velkommen tilbake til oss neste gang du er på Hamar.

Anmeldt 2. september 2019

"Hendelse som fant sted hos Hamar Scandic Hotel. Vi booket 2 stk. rom (rom 600 og 601) fra 07.06.2019 til 09.06.2019.
Reisefølget besto av par med 2 barn- derfor 2 rom med dør imellom som ble åpnet- slik at dette ble et familierom.

Lørdag 08.06.2019 inntraff alvorlig hendelse med at vaske personell fjernet barnesikring på vindu på rom 601. Dette vinduet ble stående åpent- da de har glemt å lukke dette etter rengjøring av rommet. De indreste gardinene var neste helt trukket for- slik at det ikke var mulig visuelt å se at vinduet stod på full åpning. Oss som par hadde med våre to jenter på 5 og 7 år på denne reisen- og da vi var totalt 12 personer som bodde på hotellet disse dagene- så hadde våre barn nøkkelkort til å låse seg inn på rommene som de ville.

Våre barn oppdaget at vindu var åpent da vårt minste barn skulle støtte/ holde seg da hun passerte vinduene da de så på fjernsyn. Hun faller da mot åpent vindu- men detter ikke ut da hun holder seg mot karmen på vinduet.

Dette kunne ha endt alvorlig ille med dødelig utgang! 6 etasjer ned i fritt fall vil ikke kunne være forenlig med å overleve. Sender med bilder tatt rett etterpå denne hendelsen. Det ble gitt beskjed om dette til de ansatte i resepsjonen- uten at saken ble tatt videre! Vi fikk kun beskjed om at det måtte være vaskepersonalet som måtte ha glemt å lukke vinduet. Vi måtte gå videre med saken selv og klage dette inn".

Dette du nå har lest, er vår klage som er sendt 4 ganger til Scandic Hotel hamar og Scandic Hotels Norge. De har enda ikke pr. dags dato 02.09.2019 svart eller beklaget hendelsen. Mitt råd- hold deg/ dere langt unna dette stedet.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Yngveturist

Hei.

Vi beklager så mye dette som har skjedd her.
Har vært i kontakt med deg direkte for å forsikre deg om at dette blir tatt tak i og at vi skal se på våre rutiner her.

Tusen takk for at du sier i fra.

Anmeldt 1. september 2019

Alltid like bra å komme tilbake til dette hotellet. Hyggelig betjening, bra rom og veldig bra mat, godt utvalg og noe for enhver smak. I tillegg til dette har hotellet en strålende beliggenhet i forhold til sentrum. Tommel opp og anbefales

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sirvid
Compass816949, Front Office Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Hei.

Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding og koselige ord.
Vi er så glade for dette og veldig god å høre du hadde ett fint opphold hos oss.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake neste gang du er på Hamar.

Anmeldt 26. august 2019

Ingen gratis parkering men det gjorde ingenting. Betalte 95,- for et døgn rett over gata. Senga var noe av det beste jeg noen gang har sovet i og fantastisk sengetøy. Maten, frokosten var aldeles nydelig.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 983lene_
Compass816949, Front Office Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei.

Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding og for de hyggelige ordene :)
Så glade for at du hadde ett bra opphold hos oss.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du er på Hamar.