Booking.comUSD 171
ScandicHotels.comUSD 172
FindHotelUSD 172
Anmeldt 8. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fint og trivelig hotell med super frokost. Pene rom. Hyggelig og hjelpsom betjening. Uklare parkeringsregler (dårlig skilting) og ikke HC-parkering utover 45 minutter. HC-parkering er stykke unna, vanskelig tilgjengelig. Savnet aircondition og kjøleskap på rommet. Få TV-kanaler som fungerte, men du kan enkelt strømme fra egen enhet. Bor her gjerne igjen!

Romtips: Kort vei til kjøpesenter og andre tilbud.
Takk, vetleandreass2016

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Vi har flere muligheter for HC parkering både i vår kjeller og utenfor hotellet. JEg beklager skiltingen, dette skal vi se på slik at vi får dette bedre.

Anmeldt 6. juli 2021

Jeg har bodd på Scandic Hamar mange ganger i forbindelse med dataparty i Vikingskipet i påskeferien. Riktignok er det noen år siden sist og jeg var ikke klar over at hotellet hadde pusset opp. Hotellet er blitt utrolig fint og det er gjort en veldig god jobb med å bygge på og restaurere hotellet. Det som trekker mest opp er frokosten. Det er nok den beste hotell frokosten jeg og som også min kone sa, vi noen gang har hatt. At Scandic Hamar nå kan konkurrere med Thon hotellet i Lofoten er det INGEN tvil om.

Det som derimot trekker ned for vår del, som kun skulle ha en natt i forbindelse med kjøretur hjemover fra nord til Kristiansand var at hotellrommet vi fikk ikke hadde mulighet til å åpne vinduet. Dette var, slik vi forstod det ett av de nye rommene, eller et nyoppusset rom. Rommet hadde aircondition med egen temp styrer på veggen. Denne viste 25!! grader når vi kom på rommet og etter å ha fått den ned på 16 tok det LANG tid før noe startet å skje. Vi opplevde det slik at dersom det var aktivitet i rommet gikk ikke temperaturen ned. Heldigvis fikk vi sove. Inkludert minstemann på 5mnd. Rommet var ellers fint og veldig praktisk for barnefamilier med køyeseng som kan "vippes" inn i veggen. Smart måte å utnytte plassen på rommene.

Takk, 665kristiana

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding, takk for alle gode ord. NÅr det gjelder varmen på ditt rom så beklager vi dette. Vi er enda inne i en prøvedrifts periode og på det nye bygget hadde vi noen utfordringer med enkelte rom. Dette skal nå være utbedret.

God sommer

Anmeldt 26. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Vært her to ganger det siste året. Første gangen kom vi til et hotell som minnet mer om en byggeplass. Grei standard, men ikke til den prisen. Et Hostell kunne levert bedre. TV-en fungerer ikke. Lav standard på frokost.

Takk, donsaftis
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.