2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ScandicHotels.comUSD 170
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dette er 2. Gang vi besøker dette hotellet. Sist var i 2020 da var hotellet under oppussing. Hotellet i seg selv har blitt fint bortsett fra rommene. Det er ergerlig at i 2021 så kan man ikke regulere temperaturen på rommet selv. Opplever dårlig logistikk og lite korona tiltak tross det har blitt den nye hverdagen. Ja det har blitt sluppet opp, men når det er trengsel i frokostsalen. Folk står over maten og hoster, skravler og hotellet er sløve på å minne om at det må sprites ved berøring av ting. Folk står tett i kø og det er ikke bruk av hverken munnbind eller hansker,selv om en meter avstand ikke kan overholdes.
Du må velge tidspunkt for frokost,men det var tullete og meningsløst. Det virker som hotellet kun har det fordi man må.

Dette er det eneste hotellet jeg faktisk har mistet lysten av å spise her. Var for 2 uker siden på et annet hotell hvor alt fra innsjekk til frokost var helt perfekt. Andre hoteller tar Korona seriøst,men her er det folk tett i tett uten noenting av tiltak.

Vi kommer dessverre aldri tilbake hit med mindre hotellet blir flinkere med korona tiltak og vasker bedre. Det er fortsatt en pandemi.

Ellers hvis du blir like skremt som oss at folk bare kan stå å hoste over maten er det et fint bakeri borti gata.

Hotellet oppleves i tillegg som møkkete og ekkelt. Hotellrommene har møkk på gulvet og man føler seg bare mer møkkete etter å ha dusjet her. Det er møkkete på vegger og veldig sløvt med renhold på hele hotellet.

Takk, John-Peter93
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei John-Peter

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at du opplever at hotellet ikke tar covid på alvor. Dette er noe vi har jobbet aktivt med helst siden vi åpnet igjen i juni i 2020. Vi har rutiner rundt det med renhold og desinfisering av heiser og andre berøringspunkter. Det er satt frem håndsprit ved kaffeautomater, melkedispensere samt i det området du går inn i hotellet eller frokostsal.

Når det gjelder frokost så har vi bordsetting på 30 minutter intervaller, Det er ikke nasjonalt pålegg om bruk av munnbind så lenge du kan holde en avstand, det ansvaret når det gjelder avstand viler på oss alle. Jeg sier ikke dette fordi vi ikke kan gjøre ting på en bedre måte men som et hjerte sukk at vi alle må passe på.

At du opplever renholdet på hotellet som dårlig beklager jeg.

Anmeldt 13. juli 2021

Nyoppusset hotell. Innbydende rom med fint bad.
Minus for renhold. Endel rusk under senga, og hår i sluk på badet. God frokost, med mange alternativer, godt tilrettelagt barn også men de hadde ikke flere barnestoler til frokost.

Takk, 203lisem

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at renhold ikke er som du kan forvente på et hotell. Setter stor pris på tilbakemeldingen på frokosten.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service fra start til slutt. Hotellet svarer ikke på telefon i forkant. Overfylt og dårlig logistikk gjør at det er ekstrem lang ventetid på alt fra innsjekk til å komme seg til hotellrommet. At man under innsjekk blir avbrutt av at resepsjonen skal slå inn kjøp i baren på kassen gir et fryktelig dårlig inntrykk. Aldri før har jeg måttet vente 15 min for en ledig heis. Alt topper seg når man kommer til hotellrommet som holder herlige 24 grader uten mulighet for lufting. Lite imøtekommende personal og svært lite serviceinnstilt.

Takk, 26niklasa
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Hei,

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at din opplevelse hos oss ikke ble som forventet. Vi har 4 stk heiser på hotellet, normalt skal dette være nok. Det at du har mødt lite serviceminded personell beklager jeg på det sterkeste.

Anmeldt 8. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fint og trivelig hotell med super frokost. Pene rom. Hyggelig og hjelpsom betjening. Uklare parkeringsregler (dårlig skilting) og ikke HC-parkering utover 45 minutter. HC-parkering er stykke unna, vanskelig tilgjengelig. Savnet aircondition og kjøleskap på rommet. Få TV-kanaler som fungerte, men du kan enkelt strømme fra egen enhet. Bor her gjerne igjen!

Romtips: Kort vei til kjøpesenter og andre tilbud.
Takk, vetleandreass2016

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Vi har flere muligheter for HC parkering både i vår kjeller og utenfor hotellet. JEg beklager skiltingen, dette skal vi se på slik at vi får dette bedre.