TripadvisorUSD 141
ScandicHotels.comUSD 142
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet fra 14-15 juli på Scandic Hamar. Prøvde å ringe i hele dag uten å komme gjennom. Ikke besvart e-post. Når vi kom fram til hotellet ble vi tildelt rom i 8 etg uten aircondition med 50 grader på rommet. Rommet var dårlig rengjort med skitten fille under skapet. Styr unna!

Takk, 201gisleb
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg er lei meg for at du ikke kom igjennom på telefon eller mail til oss. At renholdet ikke er så bra som du skal kunne forvente på et hotell beklager jeg.

General Mangaer

Anmeldt 14. juli 2021

Veldig fornøyd med vårt opphold på Scandic Hamar. Rent rom, gode senger og praktiske køyesenger til barna. God frokost med stort utvalg.
Det eneste negative var at det ikke var varmt vann i vasken på badet, og en del støy fra biler som spilte høy musikk utover natten på andre siden av gaten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, hlongb275586

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Frokosten var høydepunktet. Helt ok rom. Det er et vanskelig hotell å finne fram i. Gikk ikke an å komme til p-kjeller uten heis så måtte stå i kø for å få en fra resepsjonen til å komme å legge på kort dor å ta heis dit etter utsjekk. Greit stoppested på vei nordover men ikke mer.

Romtips: Finn heisene lengst unna resepsjonen. Nå i covid-19 tid ble det LENGE å vente da "ingen" vil ha andre i samme heis..
Takk, josteinj281
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Vi skal se på rutinene rundt det med parkeingskjeller, jeg beklager at dette ikke er helt optimalt.

Anmeldt 13. juli 2021

Det er andre gang vi er her. Like skuffet nok en gang, alle andre hoteller klarer å innfri. Hotellet er møkkete generelt overalt. Det er ingen Korona restriksjoner, det eneste er at du må velge tidspunkt for frokost. Det virker som det er kun fordi de må, var totalt meningsløst.

Frokosten består av folk tett i tett og dårlig spriting. Det er ingen som bruker munnbind selv om det ikke overholdes god avstand. Ansatte er sløve og bryr seg ikke om at det er SVÆRT dårlig logistikk. Mistet matlysten totalt.

Heldigvis er det et bakeri i nærheten med god mat. Etter to ganger på dette hotellet kommer vi ikke tilbake, selv om beliggenheten er fin.

Takk, Hotelltur1

HEi Hotelltur1

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at du opplever at det ikke er noe covid restruksjoner. Vi oppfordrer til å holde avstand, det er desinfisering ved inngang til hotellet, inn til frokostsal, ved alle drikkestasjoner, heisene er merket på utsiden at det skal holdes avstand. Så at du kan si at det ikke er noen covid restriksjoner synes jeg er rart. Men jeg tar din tilbakemelding på sterkeste alvor og skal gå igjennom all merking på nytt for å sikre at gjestene ser og forstår dette.

Når det gjelder frokost så har vi bordsetting på 30 minutters intervaller, Det er ikke nasjonalt pålegg om bruk av munnbind så lenge du kan holde en avstand, det ansvaret når det gjelder avstand hviler på oss alle. Jeg sier ikke dette fordi vi ikke kan gjøre ting på en bedre måte men som et hjertesukk at vi alle må passe på. '

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dette er 2. Gang vi besøker dette hotellet. Sist var i 2020 da var hotellet under oppussing. Hotellet i seg selv har blitt fint bortsett fra rommene. Det er ergerlig at i 2021 så kan man ikke regulere temperaturen på rommet selv. Opplever dårlig logistikk og lite korona tiltak tross det har blitt den nye hverdagen. Ja det har blitt sluppet opp, men når det er trengsel i frokostsalen. Folk står over maten og hoster, skravler og hotellet er sløve på å minne om at det må sprites ved berøring av ting. Folk står tett i kø og det er ikke bruk av hverken munnbind eller hansker,selv om en meter avstand ikke kan overholdes.
Du må velge tidspunkt for frokost,men det var tullete og meningsløst. Det virker som hotellet kun har det fordi man må.

Dette er det eneste hotellet jeg faktisk har mistet lysten av å spise her. Var for 2 uker siden på et annet hotell hvor alt fra innsjekk til frokost var helt perfekt. Andre hoteller tar Korona seriøst,men her er det folk tett i tett uten noenting av tiltak.

Vi kommer dessverre aldri tilbake hit med mindre hotellet blir flinkere med korona tiltak og vasker bedre. Det er fortsatt en pandemi.

Ellers hvis du blir like skremt som oss at folk bare kan stå å hoste over maten er det et fint bakeri borti gata.

Hotellet oppleves i tillegg som møkkete og ekkelt. Hotellrommene har møkk på gulvet og man føler seg bare mer møkkete etter å ha dusjet her. Det er møkkete på vegger og veldig sløvt med renhold på hele hotellet.

Takk, John-Peter93

Hei John-Peter

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at du opplever at hotellet ikke tar covid på alvor. Dette er noe vi har jobbet aktivt med helst siden vi åpnet igjen i juni i 2020. Vi har rutiner rundt det med renhold og desinfisering av heiser og andre berøringspunkter. Det er satt frem håndsprit ved kaffeautomater, melkedispensere samt i det området du går inn i hotellet eller frokostsal.

Når det gjelder frokost så har vi bordsetting på 30 minutter intervaller, Det er ikke nasjonalt pålegg om bruk av munnbind så lenge du kan holde en avstand, det ansvaret når det gjelder avstand viler på oss alle. Jeg sier ikke dette fordi vi ikke kan gjøre ting på en bedre måte men som et hjerte sukk at vi alle må passe på.

At du opplever renholdet på hotellet som dårlig beklager jeg.