TripadvisorUSD 141
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

12-16 .juli.2021.
Varmt på rommet.+30 grader.fikk.opp vindu øverst max 10 cm.måtte kjøpe oss vifter.ingen aircondition.
Kjøleskapet like varmt som rommet.
Helt ubrukelig.
En vits det og.
Safen i skapet virket heller ikke.
Lang kø i resepsjon hele tiden.
Bestilte mat og drikke en kveld.da glemte de i resepsjonen og levere bestilling til kjøkkenet på maten for min datter så hun fikk 30 min etter min mat kom.
Siste kvelden bestilte vi drikke bare.tok 30 min før det kom.de skyldte på lav bemanning  hvordan går det ann å ha bare to på jobb i sommerferien som skal gå med matbestillinger og drikke til alle gjester?
Det blir for dårlig.
I frokostsalen var det kaos.vi fikk en lapp med klokkeslett kl.09.00 men det var jo bare en vits.var for mye folk der og bare kokken og en ansatt som jobbet.tomme melkeautomater og kaffeautomater.
Vi var der bare første morgenen.vi turde ikke spise der mer.ikke noen med munnbind ingen engangshansker ved bufeen,unger som sprang rundt og voksne som stod oppå deg og stressa seg frem.ikke noe smittevern utenom 2 antibac automater.og umulig å holde 1m avstand.
Jeg var på et annet hotell i Hamar i April de hadde iallefall engangshansker ved bufeen og de hadde god oversikt over antall folk ved  frokosttid så det ikke var så mange samtidig .og god plass og avstand.
Ble vekket av lastebiler 05.30 som lastet av og på med motoren igang.og sjåfører som stod og ropte beskjeder til hverandre.
Parkeringen hadde de ansatte ingen peiling på ..det var ikke dems men kommunen sin.den parkeringen vi fant kostet 97kr pr.døgn.
Savner tiden da du fikk en lapp fra hotellet du kunne legge i bilvinduet mens du var på hotellet.(gratis parkering)
Hyggelige renholdspersonalet men veldig mye rusk på teppet i korridorene.
Jeg bruker å kose meg på hotell men gjorde ikke det denne gangen.
Velger ett av de andre hotellene neste gang og betaler med glede litt mer for bedre service .
Dette ble mye ris og negativitet men det var desverre slik det var.

Takk, 313astride
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at ditt opphold ikke ble som vi ønsket.

Anmeldt 17. juli 2021

Rommet var fryktelig varmt og vi vil aldri returnere på sommeren i hvert fall. I den tomme minibaren stod en halvdrukket cola, og lampa over skrivebordet var revet ut av veggen og trengte en fiks. Vi fikk ikke spise frokost til ønsket tid, men måtte gjøre om planene for å tilpasse oss når det var ledig tid.

Romtips: Velg rom som vender mot nord eller øst for å unngå heteslag på sommeren.
Takk, vgrindheim

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Rommene er fine og moderne og de ansatte i resepsjonen og restauranten er veldig hyggelige. Dessverre stopper det der. Renholdet var dårlig. Midt på gulvet lå de rosa museumsbillettene til de forrige gjestene på rommet, det var fettmerker på alle bordoverflater og døra, kanten på køyesenga var klissete og møkkete, laknene var bare delvis rundt madrassene og det var tannkremflekker på speilet. Renholdspersonalet møtte vi i en sky av sigarettrøyk rundt hjørnet av hotellet. Det verste var likevel temperaturen og lufta på rommet. Det er uutholdelig og ingen i familien får sove i denne tunge, varme lufta. Har prøvd å ringe resepsjonen, men ingen tar telefonen. Romtelefonen virker ikke. Hver gang vi er der nede er det kjempelang kø. Rart bemanningen er så dårlig midt i fellesferien.
Bufféen bestod av lite spennende smaker og tørt kjøtt, vi er spente på frokosten.

Ser en ansatt ved hotellet har kommentert mange tidligere kommentarer på renhold og luftkvalitet. Underlig at man ikke ønsker å forbedre seg på det gjestene klager på. Det hjelper ikke å komme med den samme beklagelsen gang på gang når det ikke finnes noen endringskompetanse. Med et innbydende hotell og hyggelige ansatte, er jo potensialet stort!

Takk, 369kristins

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Du har helt rett i at vi skulle kunne gjort forbedringer på renholdet, vi jobber med dette. Beklager at også du har fått et rom hvor renholdet ikke var bra nok.

Anmeldt 16. juli 2021

Hyggelig personale, veldig god frokost og god størrelse på rommet til å være standard rom. Det negative var at rommet var veldig varmt, jeg spurte om det gikk an å stille på temperaturen, men det gikk vist ikke. Det er ikke lett å sove i over 20 grader. Ellers manglet rommet vannglass/tannpusseglass og det var litt rester av småhår på vasken. Middels renhold. Minus at man betaler parkering når man er gjest. Ellers helt ok. Rolig beliggenhet.

Reisetype: Reiste alene
Takk, marialE3595DB

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at renholdet av rommet ikke var som du kan forvente på et hotell.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Dette var nedtur
Det værste var at det ikke var air condisjon på rommet. Ved overnatting var det Norges varmeste dag/natt.
Hotellet har ingen parkering
Og frokost vrimlet det av folk, til tross for at Hamar nå har økende covid smitte .
Ingen påbud om munnbind ril tross for at meteren var umulig å overholde

1  Takk, Sherpa42629788028

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss tilbakemelding. Du sier hotellet ikke har parkering, vi har ingen parkeringsplasser som vi eier men det er ca 300-350 parkeringsplasser i en ummideelbar nærhet til hotellet. VI har nå grunnet mange gjester innført anbefaling av munnbind på frokosten.