Booking.comUSD 169
ScandicHotels.comUSD 170
FindHotelUSD 169
Anmeldt 20. juli 2021

Veldig fint og greit hotell. Sværr god frokost! Da vi var der var det veldig varmt ute, og uten aircondition på rommet ble det dessverre en av de værste hotellnettene vi har opplevd. Burde vært en vifte eller noe lignende for det var ekstremt varmt! Det hvor frokosten ble servert var det derimot ekstremt kaldt. Vi bad om ekstraseng til baby. Den var ikke på rommet da vi kom og måtte spørre en gang. Fikk den kl. 21, to timer etter leggetid for mini.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kamillafurnes
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Beklager at dere ikke fikk barnesengen på plass før "mini" skulle legge seg.

Anmeldt 19. juli 2021

Ikke klimaanlegg på, måtte finne ut av køyesengene til ungene selv, masse støv i trappene, så godt som ingen coronatiltak under frokostbuffeten, ingenting skjedde når vi gav beskjed om køyesengene, slt i alt bar mye preg av å være for få folk på jobb

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Havardii
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Beklager at du måtte ordne med din køyeseng selv, NÅr det gjelder frokosten så er jeg usikker på når dere bodde hos oss. Vi har anbefaling av munnbind på frokost, du blir bedt om å sprite hendene når du går inn i salen, du blir oppfordret til å holde avstand samt at du må velge tid til å spise når dere ankommer hotellet. Jeg belager at du ikke finner dette bra nok. Vi skal se på rutinene på nytt om det er noe vi kan gjøre anderledes.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

12-16 .juli.2021.
Varmt på rommet.+30 grader.fikk.opp vindu øverst max 10 cm.måtte kjøpe oss vifter.ingen aircondition.
Kjøleskapet like varmt som rommet.
Helt ubrukelig.
En vits det og.
Safen i skapet virket heller ikke.
Lang kø i resepsjon hele tiden.
Bestilte mat og drikke en kveld.da glemte de i resepsjonen og levere bestilling til kjøkkenet på maten for min datter så hun fikk 30 min etter min mat kom.
Siste kvelden bestilte vi drikke bare.tok 30 min før det kom.de skyldte på lav bemanning  hvordan går det ann å ha bare to på jobb i sommerferien som skal gå med matbestillinger og drikke til alle gjester?
Det blir for dårlig.
I frokostsalen var det kaos.vi fikk en lapp med klokkeslett kl.09.00 men det var jo bare en vits.var for mye folk der og bare kokken og en ansatt som jobbet.tomme melkeautomater og kaffeautomater.
Vi var der bare første morgenen.vi turde ikke spise der mer.ikke noen med munnbind ingen engangshansker ved bufeen,unger som sprang rundt og voksne som stod oppå deg og stressa seg frem.ikke noe smittevern utenom 2 antibac automater.og umulig å holde 1m avstand.
Jeg var på et annet hotell i Hamar i April de hadde iallefall engangshansker ved bufeen og de hadde god oversikt over antall folk ved  frokosttid så det ikke var så mange samtidig .og god plass og avstand.
Ble vekket av lastebiler 05.30 som lastet av og på med motoren igang.og sjåfører som stod og ropte beskjeder til hverandre.
Parkeringen hadde de ansatte ingen peiling på ..det var ikke dems men kommunen sin.den parkeringen vi fant kostet 97kr pr.døgn.
Savner tiden da du fikk en lapp fra hotellet du kunne legge i bilvinduet mens du var på hotellet.(gratis parkering)
Hyggelige renholdspersonalet men veldig mye rusk på teppet i korridorene.
Jeg bruker å kose meg på hotell men gjorde ikke det denne gangen.
Velger ett av de andre hotellene neste gang og betaler med glede litt mer for bedre service .
Dette ble mye ris og negativitet men det var desverre slik det var.

Takk, 313astride

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at ditt opphold ikke ble som vi ønsket.

Anmeldt 17. juli 2021

Rommet var fryktelig varmt og vi vil aldri returnere på sommeren i hvert fall. I den tomme minibaren stod en halvdrukket cola, og lampa over skrivebordet var revet ut av veggen og trengte en fiks. Vi fikk ikke spise frokost til ønsket tid, men måtte gjøre om planene for å tilpasse oss når det var ledig tid.

Romtips: Velg rom som vender mot nord eller øst for å unngå heteslag på sommeren.
Takk, vgrindheim

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Rommene er fine og moderne og de ansatte i resepsjonen og restauranten er veldig hyggelige. Dessverre stopper det der. Renholdet var dårlig. Midt på gulvet lå de rosa museumsbillettene til de forrige gjestene på rommet, det var fettmerker på alle bordoverflater og døra, kanten på køyesenga var klissete og møkkete, laknene var bare delvis rundt madrassene og det var tannkremflekker på speilet. Renholdspersonalet møtte vi i en sky av sigarettrøyk rundt hjørnet av hotellet. Det verste var likevel temperaturen og lufta på rommet. Det er uutholdelig og ingen i familien får sove i denne tunge, varme lufta. Har prøvd å ringe resepsjonen, men ingen tar telefonen. Romtelefonen virker ikke. Hver gang vi er der nede er det kjempelang kø. Rart bemanningen er så dårlig midt i fellesferien.
Bufféen bestod av lite spennende smaker og tørt kjøtt, vi er spente på frokosten.

Ser en ansatt ved hotellet har kommentert mange tidligere kommentarer på renhold og luftkvalitet. Underlig at man ikke ønsker å forbedre seg på det gjestene klager på. Det hjelper ikke å komme med den samme beklagelsen gang på gang når det ikke finnes noen endringskompetanse. Med et innbydende hotell og hyggelige ansatte, er jo potensialet stort!

Takk, 369kristins

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Du har helt rett i at vi skulle kunne gjort forbedringer på renholdet, vi jobber med dette. Beklager at også du har fått et rom hvor renholdet ikke var bra nok.