FindHotel
ScandicHotels.comUSD 142
Priceline
Anmeldt 23. juli 2021

Det første som møter oss ved døren er en forferdelig lang kø som gjør at vi må vente minst 35 min på innsjekk. Neste er tomme antibac automater rundt om. Det var også forferdelig skittent på teppene i korridorene. Når vi kommer på rommet er det skittent på stort sett alt av overflater. Det var hår og rester av noe lilla på do skålen og gulvet.
Siste sak er at det var minst 35 grader på rommet. Helt latterlig at et hotell i 2021 ikke har aircondition. Ikke så mye som ei vifte var spandert. Til 1650kr rommet og uten parkering inkludert så håper jeg de fleste styrer unna dette hotellet. Absolutt ikke verdt pengene eller risikoen.

Takk, 673simenj
Anmeldt 22. juli 2021

Det var sikkert 30 grader på rommet. Vinduet kunne åpnes maks 10 cm i toppen, så det var ikke mulig å få frisk luft inn. Hadde bestilt familierom til 5 personer, men måtte flere ganger i løpet av natten gå ut i gangen for å få luft. Vi var her bare en natt, og målet med oppholdet var å få sove før vi skulle kjøre videre. Så for oss var dette dessverre ikke verdt pengene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, therese0sl0
Anmeldt 21. juli 2021

Forferdelig varmt, over 30 grader på rommet. Resepsjon som ikke svarer på telefon og følger opp forespørslene. Frokostbuffet var dårlig. Tørt brød som var laget dagen før, kalde «varmretter». Vi spiste kl. 07:00. Generelt utrolig dårlig opplevelse og service.

Takk, 477anes
Anmeldt 20. juli 2021

Veldig fint og greit hotell. Sværr god frokost! Da vi var der var det veldig varmt ute, og uten aircondition på rommet ble det dessverre en av de værste hotellnettene vi har opplevd. Burde vært en vifte eller noe lignende for det var ekstremt varmt! Det hvor frokosten ble servert var det derimot ekstremt kaldt. Vi bad om ekstraseng til baby. Den var ikke på rommet da vi kom og måtte spørre en gang. Fikk den kl. 21, to timer etter leggetid for mini.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kamillafurnes
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Beklager at dere ikke fikk barnesengen på plass før "mini" skulle legge seg.

MVH
Frode Å
General Manager

Anmeldt 19. juli 2021

Ikke klimaanlegg på, måtte finne ut av køyesengene til ungene selv, masse støv i trappene, så godt som ingen coronatiltak under frokostbuffeten, ingenting skjedde når vi gav beskjed om køyesengene, slt i alt bar mye preg av å være for få folk på jobb

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Havardii
Frode Aakerland, General Manager på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Beklager at du måtte ordne med din køyeseng selv, NÅr det gjelder frokosten så er jeg usikker på når dere bodde hos oss. Vi har anbefaling av munnbind på frokost, du blir bedt om å sprite hendene når du går inn i salen, du blir oppfordret til å holde avstand samt at du må velge tid til å spise når dere ankommer hotellet. Jeg belager at du ikke finner dette bra nok. Vi skal se på rutinene på nytt om det er noe vi kan gjøre anderledes.

MVH
Frode Å