TripadvisorUSD 169
eDreams
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 4. august 2021

Fint hotell. Hyggelige ansatte. Men alt for varmt på rommet til å få sove, og kveldsbuffen betalte vi 980kr for(2voksne og 1 barn) det var dårlig utvalg og ikke god. Hadde ikke betalt dette vis jeg hadde sett buffeen først.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MariusSko
Anmeldt 2. august 2021

Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2021

Bodde 4 netter på familierom. Dårlig ventilasjon og alt for varmt på rommet gjorde dette til en dårlig opplevelse for oss. Ikke var rommet klart når vi ankom hotellet kl 19.30 på kvelden, og vi fikk ikke rom før klokken nærmet seg 21.00.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, aij912021