Booking.comUSD 144
ScandicHotels.comUSD 145
eDreamsUSD 144
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk nyoppusset hotell. Vi fikk et kjempefint rom som var over forventning. Frokosten var veldig god, og de hadde tilsynelatende alt man kunne ha lyst på. Alle de ansatte vi snakket med var veldig hyggelige. Alt i alt et hotell vi anbefaler på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Berit Ø
Anmeldt 4. august 2021

Fint hotell. Hyggelige ansatte. Men alt for varmt på rommet til å få sove, og kveldsbuffen betalte vi 980kr for(2voksne og 1 barn) det var dårlig utvalg og ikke god. Hadde ikke betalt dette vis jeg hadde sett buffeen først.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, MariusSko
Anmeldt 2. august 2021

Anmeldt 31. juli 2021

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com