TripadvisorUSD 169
eDreams
ScandicHotels.comUSD 170
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Smakfult og nyoppusset hotell. God service og en fantastisk frokost med varm mat,gode bakevarer og pålegg av alle slag.Kaker,vafler og pannekaker.Det manglet ingenting.Rett og slett helt fantastisk.Sengene sørget for en god natts søvn Anbefales

Romtips: Parkering ved hotellet 97,- for et døgn.Obs.automaten ligger bak hotellet.Det gikk buss hver halvtime ned til sentrum.
1  Takk, Lisbeth1K
Anmeldt 7. august 2021

Pent nyoppusset rom. Virket rent og pent. Godt utvalg med frokosten. Egen barnebuffet som slo godt an hos barna.
Vi sov veldig dårlig den enkle grunn -helt sinnsykt varmt på rommet. Virket som det var null ventilasjon, så her ville jeg virkelig styrt unna på sommerhalvåret. Eller ta med vifte.
Og ta med en god porsjon tålmodighet både i resepsjonskø og heiskø.

Takk, Rbktroll09
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk nyoppusset hotell. Vi fikk et kjempefint rom som var over forventning. Frokosten var veldig god, og de hadde tilsynelatende alt man kunne ha lyst på. Alle de ansatte vi snakket med var veldig hyggelige. Alt i alt et hotell vi anbefaler på det sterkeste.

Takk, Berit Ø
Anmeldt 4. august 2021

Fint hotell. Hyggelige ansatte. Men alt for varmt på rommet til å få sove, og kveldsbuffen betalte vi 980kr for(2voksne og 1 barn) det var dårlig utvalg og ikke god. Hadde ikke betalt dette vis jeg hadde sett buffeen først.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, MariusSko