Booking.comUSD 169
Priceline
Anmeldt 10. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell med romslig familierom. Noen mangler på rommet(manglet bl.a en gardin som gjorde rommet veldig lyst men hyggelig betjening ordnet oss et nytt rom neste natt. Fantastisk utvalg i frokostbuffet-virkelig alt man kan tenke seg! Men velsig folksomt-selv med restriksjoner. Var ingen ansatte som sjekket frokosttidspunktet man fikk på forhånd, dermed hoper det seg opp i rushtiden.
God beliggenhet-gangavstand til sentrum. Rimelig parkering. Bonus med shuffleboard og «kino» for barn. Anbefales for familier!

Takk, Annepaa
Anmeldt 7. august 2021

Stilig opppusset hotell (delvis nytt), trivelig betjening, gangavstand til sentrum og Hamsrs svar på Caleforniske strender. Spesielt fornøyd med å ha Hjallis over senga og verdens dyreste stupetårn i kunstversjon på veggen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ssaeth184318
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Smakfult og nyoppusset hotell. God service og en fantastisk frokost med varm mat,gode bakevarer og pålegg av alle slag.Kaker,vafler og pannekaker.Det manglet ingenting.Rett og slett helt fantastisk.Sengene sørget for en god natts søvn Anbefales

Romtips: Parkering ved hotellet 97,- for et døgn.Obs.automaten ligger bak hotellet.Det gikk buss hver halvtime ned til sentrum.
1  Takk, Lisbeth1K
Anmeldt 7. august 2021

Pent nyoppusset rom. Virket rent og pent. Godt utvalg med frokosten. Egen barnebuffet som slo godt an hos barna.
Vi sov veldig dårlig den enkle grunn -helt sinnsykt varmt på rommet. Virket som det var null ventilasjon, så her ville jeg virkelig styrt unna på sommerhalvåret. Eller ta med vifte.
Og ta med en god porsjon tålmodighet både i resepsjonskø og heiskø.

Takk, Rbktroll09