FindHotel
ScandicHotels.comUSD 170
Anmeldt 13. august 2021

Anmeldt 13. august 2021

Servicen var eget bra. Rommet var også meget bra med rengjøring hver dag. Frokosten var også meget god. Hotellet ligger også sentralt i Hamar og ikke langt å gå ned til sentrum av Hamar. Totalt sett hadde vi ett meget bra opphold på Scandic Hamar. Anbefaler dette hotellet.

Takk, sbs229
Anmeldt 10. august 2021

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell med romslig familierom. Noen mangler på rommet(manglet bl.a en gardin som gjorde rommet veldig lyst men hyggelig betjening ordnet oss et nytt rom neste natt. Fantastisk utvalg i frokostbuffet-virkelig alt man kan tenke seg! Men velsig folksomt-selv med restriksjoner. Var ingen ansatte som sjekket frokosttidspunktet man fikk på forhånd, dermed hoper det seg opp i rushtiden.
God beliggenhet-gangavstand til sentrum. Rimelig parkering. Bonus med shuffleboard og «kino» for barn. Anbefales for familier!

Takk, Annepaa
Anmeldt 7. august 2021

Stilig opppusset hotell (delvis nytt), trivelig betjening, gangavstand til sentrum og Hamsrs svar på Caleforniske strender. Spesielt fornøyd med å ha Hjallis over senga og verdens dyreste stupetårn i kunstversjon på veggen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ssaeth184318