Booking.comUSD 128
eDreams
Anmeldt 10. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2021

Anmeldt 10. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021

Anmeldt 25. august 2021

Anmeldt 24. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 23. august 2021

Vi hadde en natt som ble booket på direkte, etterfulgt av to netter med Coop-medlemstilbud.
Da vi klaget på temperaturen på rommet, fikk vi beskjed om at vi kunne få et annet rom... Dette til tross for at det stod merket på radiator at man kunne ringe resepsjon og få dette justert.
Etter første natt ble senger redd opp og håndklær byttet. De påfølgende to døgn tok de kun søppel og la inn nye håndklær.
Vi synes det er rart at servicenivået ikke samsvarer da det ikke blir nevnt noe sted at man kjøper noe annet enn et "normalt" opphold. Det eneste som ble nevnt var at man måtte booke samme romtype, for å slippe å bytte rom ved overgang fra normal booking til Coop-medlemstilbud.
Synes også det er trist at man må pakke ned og flytte for å få justert temperatur på rommet.
Vi var to personer, allikevel var det redd opp ekstraseng i stedet for en stol/sofa å sitte i.

Takk, LasseB1967