kr 1 397
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 25. juli 2022

Vi var en liten gjeng med voksne og ungdommer som overnattet her en uke i juli. Fikk flotte rom i den nyere delen. Vi fikk connecting rooms, slik at vi kunne holde et øye med de unge. Vi var fornøyde med alt; god service i alle avdelinger, fra ankomst, renholdere og i restaurant. God frokost, fine rom, gode senger og fine fellesarealer. Joda, det var ofte kø i resepsjonen, men jeg tenker vi må tåle det i høysesong, og være glade for at bransjen er tilbake på beina etter harde korona-år.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Tine J
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2022

Hei Tine

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding samt takk for alle gode ord.

Anmeldt 9. juli 2022

Flott hotell, med hyggelig betjening, fikk et rom som det var høy varme på, men fikk byttet til et annet utmerket rom. Kort avstand til Briskeby stadion👍😄 Ellers utmerket middag og frokost. Likte spedielt resepsjonen med bar løsningen, åpent og hyggelig👍😄

Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, PerLianes
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2022

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding og takk for gode ord.

Anmeldt 4. juli 2022 via mobile enheter

Rommet var svært varm uten mulighet for å regulere temperaturen. Det ble en ubehagelig natt nesten ut søvn. I resepsjonen dagen etter virket det som om hotellet var klar over problemet, men vi ble ikke advart på forhånd og fikk kun en halvhjertet beklagelse.

Romtips: Vil ikke anbefale Scandic Hamar.
Takk, Journey20784764803
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2022

Hei

Takk for at du tok det tiden til å gi oss en tilbakemelding. Desverre så har vi ikke kjøling på den delen av hotellet som er bygget i 1990. Dette jobber vi med en løsning på nå i disse dager. De fleste hotellene som er bygget for endel år siden i Norge har ikke kjøing på rommene.

Anmeldt 27. juni 2022

Det må ha vært minst 25 grader + på rommet .Det er ingen mulighet for å regulere varmen på rommet, og det var dessverre helt ulevelig på rommet om natten. Ringte til resepsjonenfor å høre hva de kunne gjøre og de sa det stod på det kaldeste,men det hjalp lite dessverre.Vi kokte bort og sov dårlig.

Utover det var hotellet helt greit og ryddig frokost,

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Eskil A
Frode Aakerland, Daglig leder på Scandic Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2022

Hei

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding. Dessverre så er det varmt i den delen av hotellet når det er varmt ute. Vi jobber med en løsning på å få kjøling på denne fløyen. Takk for en god tilbakemelding på frokosten.

Anmeldt 26. juni 2022

Dette ble dessverre et skuffende opphold. Det er midt på sommeren og ingen air condition på rommet. Vi hadde familierom (4 stk samlet), det ble ubehagelig varmt og lite søvn på oss. Vi fikk en vifte på rommet, men det hjalp lite... I tillegg sto varmen på på badet, og de kunne ikke gjøre noe med det. Heldigvis skulle vi bare være en natt.
Var også endel surr med middagsbestilling som vi hadde reservert.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, ragnhildm259