Wenche H
  • Hotels.com
13.9 km fra Thon Partner Hotel Victoria Hamar
Se flere hoteller i Hamar
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Jeg valgte å oppgradere rommet til superior double og fikk et romslig og delikat rom. Utsikten derimot imponerte ikke. Vi lå i annen etasje med vindu vendt inn i «midten» av bygget. Mangel på utsikt er ikke et problem, men at det var tak med ventilasjon et bare cm unna vinduet ble et problem. Det regnet da vi skulle legge oss så i tillegg til støy fra ventilasjon var det en takrenne inntil vårt vindu som fikk vannet til å «klaske» rett utenfor. Vi endte med å lukke vinduet og ende med en natt med dårlig søvn i et varmt rom med dårlig luft. Ellers fornøyd med renhold og helt OK frokost. Vil anbefale andre å bevisst be om rom høyre opp en 2.etasje.

3  Takk, 331siljel
Anmeldt 11. november 2018

Hotellet ligger veldig nært sentrum, betjeningen er serviceinnstilte og hyggelige. Meget god frokost. Et lite minus med vegg til vegg tepper på rommene. Er du sulten eller tørst, besøk puben O´learys som ligger i samme gate.

1  Takk, Kurtnorthman
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg tilbrakte en helg på dette hotellet i oktober 2018.Vi ankom fredag ettermiddag, og fikk rommet med en gang vi kom .Vi fikk et greit inntrykk av hotell og service, men inntrykket endret seg litt dagen etter. Rommet vårt ble ikke rengjort og vi fikk ikke rene håndklær,rene kopper og annet.Vi gikk innom resepsjonen for å si ifra, men der var det ingen !Det var en plakat / lapp på disken med et telefonnummer vi kunne ringe,men da vi ringte dit, kom vi bare til en svarer .senere på kvelden var resepsjonen bemannet, og da vi sa ifra, fikk vi håndklær brakt opp på rommet,men beskjed om at det ikke var noen til å reopp senger og annet .Ellers var frokosten grei, hverken mer eller mindre. Hotellet er egentlig helt ok, og ville fått mye høyere score av oss om det ikke var for mangel på renhold.Hotellet ligger sentralt til i Hamar, som er en hyggelig by .

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Badeanna
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Bodde en natt her ifm et seminar. Flott beliggenhet men savner egen parkering. Den kommunale rett over gata er grei nok og gratis for elbil så det ordnet seg. Rommet var veldig bra og sengene gode. Desverre ingen utsikt å snakke om (bakgården) men det var ikke derfor jeg kom. Frokosten var meget bra, savnet ingen ting. Men det beste med hele hotellet var betjeningen. Mer trivelige folk skal man lete lenge etter. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 324perm
Siri-Lill Schmi... H, Front Office Manager på Thon Partner Hotel Victoria Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei Per, og takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Du er hjertelig velkommen tilbake, ta gjerne kontakt på forhånd, slik at vi kan holde av et rom med bedre utsikt til deg

Anmeldt 13. september 2018

Dette byhotellet har en flott utsikt utover Mjøsa. Det er god frokost i 3.etasje hvor en har fin utsikt over Mjøsa. Betjeningen er raske og hyggelige. Rommene er moderne med fine bad. I 1.etasje er det en fin sushibar.

Romtips: Husk å velge rom med utsikt utover Mjøsa
Dato for oppholdet: september 2018