Expedia.comUSD 146
Vio.comUSD 146
EtripUSD 146
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Bodde på juniorsuite og det var ikke spesielt mye å skryte av. Hauger med grus på teppet da vi kom - som også var der da vi dro etter 3 netter.
Bad uten hyller eller noe å ha toalettmapper/hygieneartikler på og kjempevarmt badegulv.
Persiennen var ødelagt og gikk ikke å ta ned. Tom minibar men det er kanskje konseptet?
Veldig bra frukost og bra beliggenhet og kanskje Norges beste sushirestaurang Nagomi i 1:etasje.

Takk, JensChristian
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fikk et veldig lite rom etter overbooking fra Scandic, greit for en natt. Har større rom både hos Scandic og Thon. Gode senger og renhold bra. Ok frokost. Spennende avreise idag med bevæpna terrorpoliti i gangene!

Takk, WencheH221
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Jeg valgte å oppgradere rommet til superior double og fikk et romslig og delikat rom. Utsikten derimot imponerte ikke. Vi lå i annen etasje med vindu vendt inn i «midten» av bygget. Mangel på utsikt er ikke et problem, men at det var tak med ventilasjon et bare cm unna vinduet ble et problem. Det regnet da vi skulle legge oss så i tillegg til støy fra ventilasjon var det en takrenne inntil vårt vindu som fikk vannet til å «klaske» rett utenfor. Vi endte med å lukke vinduet og ende med en natt med dårlig søvn i et varmt rom med dårlig luft. Ellers fornøyd med renhold og helt OK frokost. Vil anbefale andre å bevisst be om rom høyre opp en 2.etasje.

3  Takk, 331siljel
Anmeldt 11. november 2018

Hotellet ligger veldig nært sentrum, betjeningen er serviceinnstilte og hyggelige. Meget god frokost. Et lite minus med vegg til vegg tepper på rommene. Er du sulten eller tørst, besøk puben O´learys som ligger i samme gate.

1  Takk, Kurtnorthman
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg tilbrakte en helg på dette hotellet i oktober 2018.Vi ankom fredag ettermiddag, og fikk rommet med en gang vi kom .Vi fikk et greit inntrykk av hotell og service, men inntrykket endret seg litt dagen etter. Rommet vårt ble ikke rengjort og vi fikk ikke rene håndklær,rene kopper og annet.Vi gikk innom resepsjonen for å si ifra, men der var det ingen !Det var en plakat / lapp på disken med et telefonnummer vi kunne ringe,men da vi ringte dit, kom vi bare til en svarer .senere på kvelden var resepsjonen bemannet, og da vi sa ifra, fikk vi håndklær brakt opp på rommet,men beskjed om at det ikke var noen til å reopp senger og annet .Ellers var frokosten grei, hverken mer eller mindre. Hotellet er egentlig helt ok, og ville fått mye høyere score av oss om det ikke var for mangel på renhold.Hotellet ligger sentralt til i Hamar, som er en hyggelig by .

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Badeanna