Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Et hyggelig hotell med fine rom. En frokostbufe som ikke manglet noen ting.
Koste oss lenge på morgenen. Ryddig, rent og pent.
Lunsjbufe med tapas og vanlige norske retter var et høydepunkt. Så mye spennende og smakfull mat. Helt topp.
Anbefaler stedet.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, May L
Siri-Lill H, Front Office Manager på First Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2019

God kveld May.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Ha en riktig god påske :-)

Anmeldt 12. april 2019 via mobile enheter

To netter. Relativt grei teknisk standard men rengjøring kunne vært bedre, sand på gulvet og skitne bord. Frokosten er grei en hotellfrokost(manglet stekte egg og baconet. Beliggenheten er veldig bra men toget høres også om natten.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 145b_rret

God kveld.

Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Vi tar dine synspunkter videre til avdelingene, og håper vi kan ønske deg velkommen tilbake neste gang du er på Hamar. ring oss da gjerne på forhånd, slik at vi kan holde av et ekstra hyggelig rom til deg.

Ha en riktig god påske.

Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Overnattet der i forbindelse med studiesamling på høyskolen. Lite, men rent og fint rom. God temperatur i rommet og godt trykk i dusjen. Sov godt. Frokostbuffeten var relativ enkel, men helt grei.

Veldig greit at hotellet er nært togstasjon når man kommer med tog.

Dato for oppholdet: mars 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 415benter
Siri-Lill H, Front Office Manager på First Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019

God kveld.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste studiesamling :-)

Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Greit rom. Rydding og rent. Mat innafor men synes frokost utvalget var i minste laget. Blide og hyggelige ansatte som var imøtekommende og hjelpsomme. Greie møterom med godt friskluft anlegg. Et ok opphold.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, StianJ70
Siri-Lill H, Front Office Manager på First Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

God formiddag Stian, og takk for din tilbakemelding.

Vi setter stor pris på dit tinnspill i forhold til frokosten, og vil ta med oss dette videre. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du har ærend i Hamar.

Anmeldt 20. januar 2019

Var en natt over ifm samling på jobben. Beliggenheten 5min å gå fra jernbanestasjonen, er helt glimrende. Hotellrommet var rent og pent, og enkeltrommet inneholdt hva det kan forventes. Resepsjonspersonalet var veldig effektive og hyggelige, og frokosten litt over gjennomsnittet. En ekstra bonus, var den direkte, innendørs adgangen til puben O'Learys i nabobygget

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Jostein G
Siri-Lill H, Front Office Manager på First Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

God kveld Jostein, og tusen takk for din tilbakemelding.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du er i Hamar.