Booking.comUSD 157
FindHotelUSD 157
eDreamsUSD 157
TripadvisorUSD 157
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Hotellet var en positiv overraskelse. Veldig god service, som føltes personlig både fra resepsjonen og i frokostsalen. Beliggenheten var også veldig god med flere hyggelige spisesteder (ute og inne) i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, anital260
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2020

God kveld Anita, og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Den setter vi stor pris på, og håper vi kan ønske deg velkommen tilbake neste gang du legger turen innom Hamar.

Anmeldt 28. juli 2020

Ved innsjekk ble vi bedt om å velge meny og tidspunkt for ønsket frokost neste morgen. Menyen var rimelig enkel og tilbød i prinsippet varm eller kald mat. Etter en del venting fikk vi vite at det ikke ledig i spisesalen fordi corona regler ikke tillot full spisesal. Ble tilbudt å hente frokosten selv å spise den på rommet. Avslag i prisen var ikke et tilbud.
Vi hentet frokost kl. 0830 som bestod av kald pulver basert eggerøre, 2 stk seige baconstrimler, en bitte liten pølse, lunken kaffe og 2 brødstykker som må ha vært en uke gamle. Fryktelig å innta frokost på et rom med en stol. En av oss satt i sengen og en satt på en stol

1  Takk, Odd H
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei Odd.

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at oppholde tikke ble som forventet denne gangen hos oss. Jeg håper likevel vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at vi får rettet opp ditt inntrykk av os. Ta gjerne kontakt direkte for bestilling.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet virket greit og sentralt plassert i byen. Lobby/resepsjon var trang og kunne ikke tilby et fellesområde der flere kunne sitte og kose seg.
Frokosten var veldig rotete og virket dårlig planlagt med tanke på de restriksjoner som vi ligger under pt.
Mest betegnende ordet er vel kaos.
Fikk god info om frokosten ved ankomst, bortsett fra hvor den fant sted.
Å bli henvist til rommet for å spise er ikke holdbart, da bør gjester anmodes om å gjøre oppholdet i frokostsalen så kort som mulig for at andre får komme til.

2  Takk, kolbj_rnl966
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

God ettermiddag.

takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at opplevelsen ikke ble som forventet hos oss denne gangen, men håper likeel vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at vi får rettet opp ditt inntrykk av oss.

Anmeldt 12. juli 2020

Hotellet ligger veldig sentralt i Hamar sentrum. Jeg fikk et rimelig enkeltrom, med god plass, rom 502. Det var rent og vendte ut mot en relativt stille bakgård.
Resepsjonistene gjorde jobben sin, men smilet manglet.
Kort sagt: Hotellet er helt greit

2  Takk, Lars Vagle S
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

God formiddag Lars.

takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du legger turen innom Hamar.

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to nettets opphold på First Hotel Victoria på Hamar i slutten av juni. Vi ble møtt med en person i resepsjonen som var opptatt med PC arbeid. Hun så ikke på oss, og etter å ha stått der et par minutter sa hun bare « et øyeblikk», for så å jobbe videre enda en stund. Da hun endelig så seg tid til å snakke med oss, fikk vi avtalt frokost dagen etter. ( vi hadde sjekket inn tidligere om ettermiddagen, og skulle nå avtale frokost dagen etter pga korona restriksjoner) . Vi kunne velge mellom varm eller kald frokosttallerken, noe vi gjorde. Vi ble spurt om når vi ville spise frokost dagen etter. Vi foreslo halv ti, men fikk beskjed om at da hadde de stengt. Vi måtte spørre om når frokosten holdt åpen. Vi måtte spørre om hvor frokosten ble servert. Vi gikk ingen informasjon fra resepsjonisten. Svarene vi fikk var som dette: Frokosten er jo i tredje etasje, litt irritert for at vi spurte . Da vi kom opp til rommet, var det døde fluer, spindelvev og flueskitt i vinduskarmene. Spindelvev hang flere steder i taket . Det var ingen drikkeglass, og omtrent tomt for toalettpapir . Det var ingen beklagelse da vi sa at det var tomt for toaletttpapir. Frokosten dagen etter var et kaos.Det var ingen spørsmål om allergener. Det var enten varm eller kald tallerken, som vi fikk servert . Mannen min hadde nesten spist opp sin mat da jeg fikk frokost. I tillegg var det tørt brød , og pålegg som bar preg av å ha ligget i romtemperatur alt for lenge . Her kommer vi ikke tilbake, nei..

2  Takk, oldy123
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

God morgen.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en fyldig tilbakemelding. Jeg beklager at oppholdet ikke stod til forventningene denne gangen. Episoden er tatt opp med vår nattresepsjonist, og tilbakemeldingene angående renhold og frokost er tatt opp med de respektive anledningene. Jeg håper likevel vi kan ønske dere velkommen tilbake til oss, slik at vi får rettet opp inntrykket dere sitter igjen med. Ta gjerne kontakt direkte ved eventuell bestilling, slik at vi får ordnet med et ekstra hyggelig rom til dere.