Booking.comUSD 177
TripadvisorUSD 178
Priceline
Agoda.comUSD 186
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bra mottagelse. Bra rom men ingen A/C. Bra dusj. Frokosten var rikelig og god, men vårt største minus vsr at det var altfor mange mennesker til frokost. Det var satt ut alt for mange bord for tett. Når vi vet det vi vet om dråpesmitte og avstander til andre i disse corona tider, var det slitsomt. Utdeling av hansker samt bestilling av frokost til bestemte tider var godt ment, men totalt sett er vi nå redde for å få corona fra frokosten. Altfor tett mellom bordene. Her må det mye strengere regler til. Synd, da det ellers var et fint Hotel. Styr unna dette til Corona er over.

Romtips: Styr unna til corona er over. Ellers fint hotel, god frokost og fin beliggenhet. Bra service.
Takk, Peret D
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

God kveld, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi har nå utvidet våre frokosttider, slik at vi får en mulighet til å spre gjestene mer. Vi håper vi kan ønske dere velkomne igjen til oss ved en senere anledning, ah en fortsatt god sommer.

Anmeldt 20. juli 2021

Lite rom som bar preg av at det ikke hadde vært vasket skikkelig på lenge. Skoavtrykk på veggen ved sengen. Blodspor på vegg og list på bad. Tykt lag med støv flere plasser, blandet annet på donedtrekket (et kontaktpunkt som absolutt burde være helt rent). Vi gav beskjed i resepsjonen om skittent rom og fikk beskjed om at de skulle undersøke/utbedre. Ingen reinhold vart gjort, var forsatt like skittent etter vi kom tilbake fra tur. Ingen oppfølging i etterkant fra hotellet sin side. De virket rett og slett ikke interessert i vår tilbakemelding. Vi overnattet 1 natt. Frokosten var grei, var tom for juice kl 08 om morningen.

Takk, 534kathrinep
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Kathrine, og takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at oppholdet ikke ble som forventet hos oss denne gangen. Vi ønsker dere gjerne velkomne igjen til oss ved en senere anledning, slik at vi får en mulighet til å rette opp inntrykket. Jeg ønsker da gjerne at dere tar direkte kontakt med meg slik at vi kan ordne et ekstra hyggelig rom.

Anmeldt 17. juni 2021

Meget bra Hotel. Veldig sentralt i Hamar. Kort vei fra Hamar Tog Stasjon. Bra rom. Veldig bra Frokost. Hyggelig betjening som også snakket til oss gjester. Kommer gjerne tilbake for flere overnattinger en annen anledning da jeg kommer til Hamar igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 587vidarj
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

God kveld Vidar, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en fantastisk tilbakemelding etter endt opphold.. Vi setter stor pris på dine ord, og ser frem til at vi kan ønske deg velkommen igjen til oss.

Anmeldt 22. april 2021

Tradisjonsrikt hotell midt i sentrum med kort avstand ti et stort utvalg av restauranter og kino etc. Vi hadde rom med utsikt til Mjøsa, og rommet og badet var rent og greit. Men det er lytt mellom rommene. Man merker ikke så mye til at det er et så gammelt hotell annet enn at serviset er påført hotellets startår og i 2.etasje er det brev fra Edvard Much hengt opp på veggene. Frokostbuffeten var veldig bra! Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, Ingeborg56
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2021

God kveld Ingeborg, og tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen til oss neste gang du besøker Hamar.

Anmeldt 18. februar 2021

Tilbake på Victoria etter flere år, og det var virkelig en standard hevning. Servicen var slik den bør, faktisk den beste opplevd i Hamar. Frokosten var av klasse, servert på bordet, og servert med et glimt i øye. Vi følte oss virkelig sett.

Rommet virket nyoppusset, og bra, veldig god seng! Det eneste å klage på der var at jeg savnet kaffemaskin, kanskje koronatiltak.

Jeg vet at vi velger Victoria neste gang vi besøker Hamar

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, Bernt_A_T
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2021

God morgen Bernt, og takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter endt opphold. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du gjester Hamar.