Trip.com
Orbitz.com
Agoda.comUSD 188
Anmeldt 8. august 2021

Dette hotellet hadde helt klart hatt godt av en renovering. Riktignok er det senger som er gode og en moderne og fin TV, men det mangler dessverre en del ellers. Gamle og nedslitte tepper både i korridorer og rom, manglende air condition, ingen safe, ikke kjøleskap og et trangt dobbeltrom. Og når i tillegg sluket i dusjen er delvis tett så blir det en heller dårlig vurdering av rom. Men en kjempefin frokost gjør at hotellet likevel berger en middels vurdering.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, TomHarald
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

God formiddag Tom Harald.

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en fyldig tilbakemelding etter endt opphold. Jeg beklager at rommet ikke stod til forventningene denne gangen, men er glad for at vår frokost holder mål. Det vil nok skje ting på romfronten hos oss etter hvert, da det begynner å bli noen år siden siste renovering. Jeg håper vi kan ønske deg velkommen igjen til oss ved en senere anledning, slik at vi får en mulighet til å rette opp inntrykket.

Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde en natt her før vi skulle videre. Ikke et veldig barnevennlig hotell, vi bodde i 6 etasje, var kun barnesikring på det ene vinduet, det andre vinduet gikk ikke ann å lukke.
Var fine bad kan jeg si

Takk, mariann78engedal
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

God ettermiddag, Mariann.

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter endt opphold. Vi skal få ordnet den manglende barnesikringen på vinduet, takk for at du sa i fra. Vi håper vi kan ønske dere velkomne igjen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom i 6. etasje, et rom helt uten ventilasjon. Kun et litt vindu, ut mot en «mellomveranda». Luften var derfor tett, og varmen betydelig. Vanskelig å gå sove.

Rommet og badet var ikke skikkelig rengjort. Det lå ting igjen i dusjen og på teppet/gulvet. Et av håndklærne som hang der var møkkete.

Dette var ikke Thon verdig!

Takk, torem988
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

God kveld, og takk for din tilbakemelding etter endt opphold.

Vi beklager at oppholdet hos oss ikke ble som forventet denne gange. Vi håper likevel vi kan ønske dere velkomne igjen ved en senere anledning, slik at vi fr en mulighet til å rette opp deres inntrykk av oss. Ta gjerne kontakt på forhånd, slik at vi kan holde av et rom som passer deres behov.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bra mottagelse. Bra rom men ingen A/C. Bra dusj. Frokosten var rikelig og god, men vårt største minus vsr at det var altfor mange mennesker til frokost. Det var satt ut alt for mange bord for tett. Når vi vet det vi vet om dråpesmitte og avstander til andre i disse corona tider, var det slitsomt. Utdeling av hansker samt bestilling av frokost til bestemte tider var godt ment, men totalt sett er vi nå redde for å få corona fra frokosten. Altfor tett mellom bordene. Her må det mye strengere regler til. Synd, da det ellers var et fint Hotel. Styr unna dette til Corona er over.

Romtips: Styr unna til corona er over. Ellers fint hotel, god frokost og fin beliggenhet. Bra service.
Takk, Peret D

God kveld, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi har nå utvidet våre frokosttider, slik at vi får en mulighet til å spre gjestene mer. Vi håper vi kan ønske dere velkomne igjen til oss ved en senere anledning, ah en fortsatt god sommer.

Anmeldt 20. juli 2021

Lite rom som bar preg av at det ikke hadde vært vasket skikkelig på lenge. Skoavtrykk på veggen ved sengen. Blodspor på vegg og list på bad. Tykt lag med støv flere plasser, blandet annet på donedtrekket (et kontaktpunkt som absolutt burde være helt rent). Vi gav beskjed i resepsjonen om skittent rom og fikk beskjed om at de skulle undersøke/utbedre. Ingen reinhold vart gjort, var forsatt like skittent etter vi kom tilbake fra tur. Ingen oppfølging i etterkant fra hotellet sin side. De virket rett og slett ikke interessert i vår tilbakemelding. Vi overnattet 1 natt. Frokosten var grei, var tom for juice kl 08 om morningen.

Takk, 534kathrinep
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Kathrine, og takk for din tilbakemelding.

Jeg beklager at oppholdet ikke ble som forventet hos oss denne gangen. Vi ønsker dere gjerne velkomne igjen til oss ved en senere anledning, slik at vi får en mulighet til å rette opp inntrykket. Jeg ønsker da gjerne at dere tar direkte kontakt med meg slik at vi kan ordne et ekstra hyggelig rom.