Orbitz.comUSD 149
Anmeldt 20. august 2021

Bodde her 2 netter i august og var sjokkert over mangelen på renhold. Skremmende at de opplyser om at de har skjerpet renhold grunnet pandemien når det ser sånn ut. Får meg til å lure på om de prioriterer kontaktpunkter og har glemt vanlig renhold. Jeg satte pris på at det var kjøleskap på rommet, helt til jeg så hvordan det så ut. Forsøkte å vaske det med våtservietter, se bilder. Badet, nederst på vegg og dusjvegg var tydeligvis ikke rengjort på en stund, heller ikke vinduskarmer. tillegg var det mørkt og trist hotell, mørke murvegger og mørkt teppe i korridoren- nesten litt skummelt. Rommet var stort, men veldig kjedelig. En vegg med farget tapet og resten hvitt, uten et eneste bilde. Møblene var mørke. Savnet et skap å legge klær i. Vi fikk rom mot togstasjonen, og det går tog/ godstog hele natten, så det ble ikke mye søvn. Hun som jobbet i resepsjonen på kvelden så ikke opp fra disken når vi kom inn, ikke et blikk eller smil. Veldig uvanlig. Veldig synd at hotellet ble en dårlig opplevelse, for vi koste oss på dagen i Hamar. Fine puber og restauranter i nærheten, og veldig fin «strandpromenade». Anbefaler Victoriahaven over veien for en bedre middag. Beste indrefilet vi har spist på lenge.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ranvejo
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

God formiddag.

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter endt opphold. Jeg beklager at oppholdet ikke ble som forventet hos oss denne gangen, slik skal det ikke være. Vi tar med oss dine synspunkter videre i avdelingene hos oss. Jeg håper tross denne opplevelsen at vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at vi får en mulighet til å rette opp ditt inntrykk av oss. Ta da gjerne kontakt med meg direkte, slik at vi får ordnet med et ekstra hyggelig rom.

Anmeldt 8. august 2021

Dette hotellet hadde helt klart hatt godt av en renovering. Riktignok er det senger som er gode og en moderne og fin TV, men det mangler dessverre en del ellers. Gamle og nedslitte tepper både i korridorer og rom, manglende air condition, ingen safe, ikke kjøleskap og et trangt dobbeltrom. Og når i tillegg sluket i dusjen er delvis tett så blir det en heller dårlig vurdering av rom. Men en kjempefin frokost gjør at hotellet likevel berger en middels vurdering.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, TomHarald
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

God formiddag Tom Harald.

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en fyldig tilbakemelding etter endt opphold. Jeg beklager at rommet ikke stod til forventningene denne gangen, men er glad for at vår frokost holder mål. Det vil nok skje ting på romfronten hos oss etter hvert, da det begynner å bli noen år siden siste renovering. Jeg håper vi kan ønske deg velkommen igjen til oss ved en senere anledning, slik at vi får en mulighet til å rette opp inntrykket.

Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde en natt her før vi skulle videre. Ikke et veldig barnevennlig hotell, vi bodde i 6 etasje, var kun barnesikring på det ene vinduet, det andre vinduet gikk ikke ann å lukke.
Var fine bad kan jeg si

Takk, mariann78engedal
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

God ettermiddag, Mariann.

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter endt opphold. Vi skal få ordnet den manglende barnesikringen på vinduet, takk for at du sa i fra. Vi håper vi kan ønske dere velkomne igjen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom i 6. etasje, et rom helt uten ventilasjon. Kun et litt vindu, ut mot en «mellomveranda». Luften var derfor tett, og varmen betydelig. Vanskelig å gå sove.

Rommet og badet var ikke skikkelig rengjort. Det lå ting igjen i dusjen og på teppet/gulvet. Et av håndklærne som hang der var møkkete.

Dette var ikke Thon verdig!

Takk, torem988
Siri-Lill Høyem, Guest Services / Front Office på Victoria Hotel Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

God kveld, og takk for din tilbakemelding etter endt opphold.

Vi beklager at oppholdet hos oss ikke ble som forventet denne gange. Vi håper likevel vi kan ønske dere velkomne igjen ved en senere anledning, slik at vi fr en mulighet til å rette opp deres inntrykk av oss. Ta gjerne kontakt på forhånd, slik at vi kan holde av et rom som passer deres behov.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bra mottagelse. Bra rom men ingen A/C. Bra dusj. Frokosten var rikelig og god, men vårt største minus vsr at det var altfor mange mennesker til frokost. Det var satt ut alt for mange bord for tett. Når vi vet det vi vet om dråpesmitte og avstander til andre i disse corona tider, var det slitsomt. Utdeling av hansker samt bestilling av frokost til bestemte tider var godt ment, men totalt sett er vi nå redde for å få corona fra frokosten. Altfor tett mellom bordene. Her må det mye strengere regler til. Synd, da det ellers var et fint Hotel. Styr unna dette til Corona er over.

Romtips: Styr unna til corona er over. Ellers fint hotel, god frokost og fin beliggenhet. Bra service.
Takk, Peret D

God kveld, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi har nå utvidet våre frokosttider, slik at vi får en mulighet til å spre gjestene mer. Vi håper vi kan ønske dere velkomne igjen til oss ved en senere anledning, ah en fortsatt god sommer.