“Veldig god indisk mat og god service”

Royal India Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 4 av 64 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3 oktober 2017

Vi bestilte forskjellige retter og forskjellige styrkegrader. Alt smakte godt. Den hjemmelagde isen med pistasj og kokos var veldig god. Betjeningen var akkurat passelig oppmerksom, smilende og imøtekommende.

Takk, Siw A

Anmeldt 2 oktober 2017 via mobile enheter

Grei mat. Sitter igjen med en litt uforklarlig følelse. Ikke helt fornøyd. Ikke noe ekstra service og litt språkprob. Greit sted. Usikker på om jeg kommer igjen

Takk, Johan S
Anmeldt 21 september 2017

Kan trygt besøke denne restauranten hvis du en interessert i indisk mat. Et spennende innslag på Hamar.

Takk, John Aage T
Anmeldt 20 september 2017 via mobile enheter

Vi gikk ut en lørdag for og prøve indisk. Og bestilte vær våres rett. Nan brødet var godt. Ikke att maten var dårlig. Men SLT smaker det samme, uansett hva du bestiller.

Takk, Jørgen A
Anmeldt 30 august 2017 via mobile enheter

Valgte denne restauranten da vi var i Hamar, siden vi hadde hørt de var gode på vegansk mat. Servitøren var kjempeflink og anbefalte ting på menyen. Maten var utrolig god!
Alt i alt, en veldig hyggelig opplevelse.

Takk, HildeOla

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!