“God mat God service”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

En veldig hyggelig restaurant, nydelig mat, god Indisk atmosfære, og veldig god service.
Kommer gjerne tilbake

Takk, trondcookt

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

God mat. Hyggelig sted. Hyggelig servering. Betjeningen er høflige men lar deg være i fred. Spiser gjerne der igjen :-)

1  Takk, TravelinNorwegian
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

For ett år siden besøkte jeg denne restauranten for første gang. Nok en gang er jeg på jobbreise i Hamar, og nok en gang valgte jeg denne restauranten. Hyggelig atmosfære med god mat. Anbefaler Chicken Tikka Masala og kan brød. Jeg kommer garantert tilbake!

2  Takk, Hmorisse
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Restaurant som holder åpent til kl 23.00 og ikke serverer når kunder kommer kl 22.10! Skyldte på at kjøkkenet stenger før - men de kunne ordne take away???? (Hvis de kan lage mat til take away så kunne de vel latt oss spise der!!!)
Service?? NOT!!

Takk, maiaono1
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 6stykker som valgte å prøve royal India. Servicen var god maten kom raskt å alle fikk mat samtidig. Maten smakte bra. Er du sugen på indisk bør du absolutt prøve royal India

Takk, galagutt

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!