“En av Hamars beste”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Royal India er en av mine favorittsteder for å spise ute på Hamar. Hyggelig lokale, trivelig service og alltid god mat. Jeg kan anbefale kylling med mango, nan-brød med hvitløk og indisk øl.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 531perh

Anmeldt 3. desember 2018

Service og maten får uten tvil topp karakter! Elsker dette stedet og MÅ spise maten dems minst 2 ganger i måneden enten det er take away eller i restauranten.
Alltid masse folk og smakene skuffer aldri. Kan virkelig anbefales :)

Takk, mmalinchristine
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Ikke mye å si her. Alt er bra. De som jobber der er hyggelige og blide, maten er kjempe god, interiøret er fint og særegent og det er akseptable priser.
Det eneste som gjør at de mister en stjerne er av en teit grunn egentlig. Av en eller annen grunn så luktet jeg på bestikket og det var litt så surt eller bittert. Jeg har en følelse av at det er på grunn av den indiske maten som lukter mye og at det ikke skyldes dårlig hygiene, men jeg ble litt satt ut av det allikevel og sluttet ikke å tenke på det .

2  Takk, sim0nanders0n
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

En veldig hyggelig restaurant, nydelig mat, god Indisk atmosfære, og veldig god service.
Kommer gjerne tilbake

Takk, Trond Cook T
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

God mat. Hyggelig sted. Hyggelig servering. Betjeningen er høflige men lar deg være i fred. Spiser gjerne der igjen :-)

1  Takk, TravelinNorwegian

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!