“Perfekt!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020

Beste indiske maten vi har spist: her får du mye mat for pengene, fantastisk nanbrød og kjempegod service. Dersom du er sulten i Hamar og har cøliaki er dette et trygt valg. Fire tomler opp fra oss!

Takk, Spetackel

Anmeldt 22. januar 2020

Vi var fire venner som tok et drop-in besøk. Vi fikk hyggelig mottakelse. Vi hadde alle forskjellige retter, og vi var alle meget fornøyd med velsmakende mat. Fikk forslag til vin, som passet godt til maten. Eneste lille ting var at de kunne tilbudt oss å dele regningen, da vi alle skulle betale hver for oss.

Takk, TTJ68
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Ikke dra dit. Dyrt, men enda verre!! Dårlig mat. Stekt igår og oppvarma idag. Små porsjoner, lite ris, lite saus og lite av alt.

Takk, B2490LVmichaeln
Anmeldt 12. januar 2020

Dette stedet kan jeg virkelig anbefale! Nydelig mat, atmosfære og hyggelig personale. Serveringen (ris, kjøtt, grønnsaker og saus er hver for seg) gir muligheten for fritt å kombinere retten på den måten du selv ønsker. Bare å kose seg.

1  Takk, Vibeke H
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Vi kom litt seint, og var nesten alene i lokalet.
Maten var velsmakende, raust porsjonert, og vi fikk ekstra ris av en veldig hyggelig servitør.
Vært her før, og hatt samme positive inntrykk.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, ase-kari

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!