“Rask servering og hyggelig”

Royal India Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 6 av 52 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Rask servering og hyggelig betjening. Veldig gode smaker og nydelig saus. Medium var passe sterkt for vår gane. Hvitløks nan brød smakte fortreffelig servitørens anbefaling på vin passet godt. Tusen takk for oss. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, gurosd

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Min kone og jeg var skjønt enige om at dette var et ypperlig måltid. Det er ikke ofte vi tar oss bryet å «anmelde» et restaurantbesøk. Nydelig mat, hyggelig betjening og grei pris. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, 779oliverd
Anmeldt 11. juli 2020

Beste indiske maten vi har spist: her får du mye mat for pengene, fantastisk nanbrød og kjempegod service. Dersom du er sulten i Hamar og har cøliaki er dette et trygt valg. Fire tomler opp fra oss!

Takk, Spetackel
Anmeldt 22. januar 2020

Vi var fire venner som tok et drop-in besøk. Vi fikk hyggelig mottakelse. Vi hadde alle forskjellige retter, og vi var alle meget fornøyd med velsmakende mat. Fikk forslag til vin, som passet godt til maten. Eneste lille ting var at de kunne tilbudt oss å dele regningen, da vi alle skulle betale hver for oss.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, TTJ68
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Ikke dra dit. Dyrt, men enda verre!! Dårlig mat. Stekt igår og oppvarma idag. Små porsjoner, lite ris, lite saus og lite av alt.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, B2490LVmichaeln

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!