“Så godt at vi fikk ståpels 😅”

Royal India Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 4 av 58 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett helt nydelig mat. Jeg har spist på mange indiske restauranter, og dette var en av de beste. Maten kom raskt, og vi ble servert av hyggelige servitører. Stedet anbefales på det varmeste Vi spiste Royal Tandori Mix.

Takk, Ingunn F

Anmeldt 18. juli 2021

Hentet take-away en lørdag rett før stengetid. Smakte utmerket og så like delikat ut! Prøv mix-tandoori og naan med koriander og ost, samt raita.

Takk, foodietromso
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lammegryte og mix tandori. Nydelig mat!
Hyggelige og oppmerksomme servitører.
Anbefales!
Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, evab691
Anmeldt 7. juni 2021

Nydelig lokale, nydelig mat og en helt utrolig god service! Vi kommer garantert tilbake når vi kommer til Hamar igjen. Anbefales!

Takk, 641annetten
Anmeldt 6. mai 2021

Vi hadde en 3 retters middag som var veldig god og generøse porsjoner. Servicen var veldig oppmerksom. Interiøret var pent. Smittevernsreglene, spesielt reglene med god avstand mellom gjestene, ble godt overholdt. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!