“Nydelig indisk!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig god indisk mat! Fikk anbefalt stedet, og det er vi glade for! Vi spiste forskjellige retter, og alle smakte fortreffelig. Også nanbrødet var perfekt! Det eneste som trakk litt ned var at det ikke var noe saus på barnemenyen. Ellers helt suverent!

Takk, Millajona

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Spiste veg, kylling og fisk og var veldig overrasket over hvor bra alt var. Nanbrød med rosiner var ikke å anbefale da det smakte som dessert. Men det er jo en smakssak. Vi smakte på de indiske ølet de hadde og det var meget tilfredsstillende.
Når det gjelder fisk synde jeg det er greit med svak smak. Da kjenner du fisk smaken. Rett nr 45 var fisken. Gull sier jeg

Takk, UnnS11
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett helt nydelig mat. Jeg har spist på mange indiske restauranter, og dette var en av de beste. Maten kom raskt, og vi ble servert av hyggelige servitører. Stedet anbefales på det varmeste Vi spiste Royal Tandori Mix.

Takk, Ingunn F
Anmeldt 18. juli 2021

Hentet take-away en lørdag rett før stengetid. Smakte utmerket og så like delikat ut! Prøv mix-tandoori og naan med koriander og ost, samt raita.

Takk, foodietromso
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lammegryte og mix tandori. Nydelig mat!
Hyggelige og oppmerksomme servitører.
Anbefales!
Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, evab691

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!