“Indisk mat med høy kvalitet”

Royal India Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 4 av 58 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Super mat, og veldig hyggelig eier/vert! En av de aller beste indiske restaurantene vi har besøkt! Vi gleder oss allerede til neste gang vi skal til Hamar - da skal vi definitivt tilbake hit!

Takk, tomskovdahl

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Maten var ypperlig. Vi spiste curry, en kylling og en lammerett. Godt nanbrød var det også. Tørr hvitvin passet godt til maten.

Takk, Kari K
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig god indisk mat! Fikk anbefalt stedet, og det er vi glade for! Vi spiste forskjellige retter, og alle smakte fortreffelig. Også nanbrødet var perfekt! Det eneste som trakk litt ned var at det ikke var noe saus på barnemenyen. Ellers helt suverent!

Takk, Millajona
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Spiste veg, kylling og fisk og var veldig overrasket over hvor bra alt var. Nanbrød med rosiner var ikke å anbefale da det smakte som dessert. Men det er jo en smakssak. Vi smakte på de indiske ølet de hadde og det var meget tilfredsstillende.
Når det gjelder fisk synde jeg det er greit med svak smak. Da kjenner du fisk smaken. Rett nr 45 var fisken. Gull sier jeg

Takk, UnnS11
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett helt nydelig mat. Jeg har spist på mange indiske restauranter, og dette var en av de beste. Maten kom raskt, og vi ble servert av hyggelige servitører. Stedet anbefales på det varmeste Vi spiste Royal Tandori Mix.

Takk, Ingunn F

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!