“Veldig godt”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021

Første restaurantbesøket i Hamar på en god stund. Valget falt på Royal India og det angret vi aldri på. I fra vi satte føttene innenfor døra ble vi møtt med hyggelige smil og fantastisk service. Maten var delikat servert og smakte ypperlig. Paneer Pakora, Royal Mix Tandoori og Gulab Jamun for min del og Kyllingsuppe, Mango Chicken og Mango Dilruba på min bedre halvdel. Naturligvis med Raita og Garlic Nan ved siden av. Definitivt det beste nanbrødet jeg har spist. Hit skal vi igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, KingSkansen

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Verdt besøket!

Gosht tikka masala (lam) med langkornet ris og garlic-nanbrød.

Hyggelig betjening, rask service og god mat. Spesielt godt nan-brød, lammestykkene var møre og fine.

Takk, gudbrandsdalen
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Super mat, og veldig hyggelig eier/vert! En av de aller beste indiske restaurantene vi har besøkt! Vi gleder oss allerede til neste gang vi skal til Hamar - da skal vi definitivt tilbake hit!

Takk, tomskovdahl
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Maten var ypperlig. Vi spiste curry, en kylling og en lammerett. Godt nanbrød var det også. Tørr hvitvin passet godt til maten.

Takk, Kari K
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig god indisk mat! Fikk anbefalt stedet, og det er vi glade for! Vi spiste forskjellige retter, og alle smakte fortreffelig. Også nanbrødet var perfekt! Det eneste som trakk litt ned var at det ikke var noe saus på barnemenyen. Ellers helt suverent!

Takk, Millajona

Reisende som så på Royal India Restaurant og Bar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Royal India Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!