Vi støtter følgende nettlesere:

Vurdert som nr. 1 av 5 Turer i Hamar
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Eierbeskrivelse: Kirsten Flagstad Museum er fødehjemmet til Norges største sopran, Kirsten Flagstad (1895). Strandstuen ligger øverst i Kirkebakken på Hamar – bare et steinkast fra Hamar domkirke, og dette vakre huset ligger som det har ligget siden lenge før Hamar ble by i 1849. Strandstuen er Hamars eldste hus. Som internasjonal operastjerne var Kirsten Flagstad store deler av sitt liv på reise, med hotellrom som sitt hjem. Desto større ble behovet for å kjenne at hun hadde røttene sine et sted. Og som sitt sted valgte hun fødebyen Hamar.
Moss, Norge
6 anmeldelser
“atraksjon i Hamar”
5 av 5 bobler Anmeldt 22 oktober 2016

Dette var et spennende besøk som jeg gjerne gjør om igjen og tar med venner. Veldig interessant og lærerikt !
Flott gude som fortalte med innlevelse om Kirst Flagstads liv.

Besøkte august 2016
Takk, 717ingrid
Hanne S, publikumsmedarbeider på Kirsten Flagstad Museum, svarte på denne anmeldelsen, 3 uker siden
Hei!

Så hyggelig at du trivdes så godt at du vil ta med venner til oss! Dere er hjertelig velkommen til en omvisning med musikk og videosnutter!

Hjertelig velkommen skal dere være!
Skriv en anmeldelse

Norsk først
Oslo, Norge
11 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
“Et must som turist på Hamar”
5 av 5 bobler Anmeldt 8 juni 2015

Et lite, men innholdsrikt museum. Fantastisk omvisning, får et meget godt innblikk i Kirsten Flagstads liv og karriere.

Besøkte juni 2015
1 Takk, Jan V
Hei Jan!

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en anmeldelse! OG takk for ditt besøk.

Håper du ønsker å ta deg turen igjen en dag, i såfall er du og dine hjertelig velkommen!
Trondheim, Norge
241 anmeldelser
47 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 58 nyttige stemmer
“Litt kjedelig”
2 av 5 bobler Anmeldt 6 august 2013

Ikke tvil om at nivået på sangeren var høyt, men dette ble rett og slett litt kjedelig. Du bør kanskje være litt mer interessert i sjangeren enn vi er...

Besøkte mars 2013
2 Takk, Zwasi
Hei!

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en anmeldelse.

Takk også for at dere tok dere turen til vårt museum, og til tross for at sjangeren ikke passet dere helt, håper vi dere hadde en fin dag uansett!

Velkommen tilbake, og ha en god dag videre!

Reisende som så på Kirsten Flagstad Museum, så også på

Har du vært i Kirsten Flagstad Museum? Del dine erfaringer!