“Skalldyraften”

Vurdert som nr. 10 av 65 Restauranter i Hamar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Feiret bryllupsdag med min kjære og fikk en matopplevelse.
Et skalldyrsbuffet som hadde alt. Utrolig flott presentert, meget godt organisert. Fantastisk vin til maten, suveren service selv om restauranten var full.
Til vanlig har de en kort en god meny.
Anbefales !!

Takk, Bengt Håvard S

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Her ble vi gode og mette, og smakene var spennende. Og topp å sitte i sola med utsikt til Mjøsa anbefales på det varmeste!

Takk, JCKielland
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

En meget bra restaurant for sjømat og skalldyr. Meget proff betjening, en perfekt sammensatt meny og en meget god vinliste.
Restauranten har perfekt beliggenhet på domkirkeodden på Hamar.
Anbefales på det varmeste - enten en kjærestemiddag eller forretningsmiddag.

Takk, Bengt Håvard S
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Hamarstua har en hyggelig betjening. Vi fikk en tapas, mye mat, ser nydelig ut og smaker godt. Et av de bedre spisestedene på Hamar

Takk, Trond P
Anmeldt 28. mai 2017

Her er rom for alle. Store og små, gamle og unge. Hvit bomullsdamask og ordentlige servietter, pent brettet. Vi hadde store forventninger til maten.. Knutstad - Holen, kjent fiskematforretning, driver restauranten. Noen i følget har handlet fiskemat hos dem i snart 50 år.
Fantastisk beliggenhet på Domkirkeodden. Vennlig og hyggelig service. Vann til alle kom på et øyeblikk. Det ble "fisk" til alle. Vi valgte sjømattallerken for to. Mye deilig mat, men et langt krabbebein var tørt og ikke spiselig. Tallerken/ fat til to, ble betydelig rimeligere enn tallerken til èn. Ikke billig, men grei pris i forhold til kvalitet og mengde mat.
For meg var utvalget av hvite viner helt topp. Jeg liker hvite burgundere. Chassange Montrachet koster penger, men er meget hyggelig priset her.
Dessert var uaktuelt. Jeg var for mett. De hadde god kaffe, èn type å velge i. Like greit synes jeg.
Hit vil jeg gjerne tilbake.

Takk, Inge B

Reisende som så på Restaurant Hamarstua, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Restaurant Hamarstua? Del dine erfaringer!