“Beste lutefisken i innlandet”
Anmeldelse av Restaurant Hamarstua

Restaurant Hamarstua
Vurdert som nr. 10 av 65 Restauranter i Hamar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2018

Her får en innlandets beste Lutefisk. Som forrett kan jeg også anbefale Akevitt marinert rakefisk. Trivelig betjening og nydelig atmosfære.

Takk, Lierham

Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Feiret bryllupsdag med min kjære og fikk en matopplevelse.
Et skalldyrsbuffet som hadde alt. Utrolig flott presentert, meget godt organisert. Fantastisk vin til maten, suveren service selv om restauranten var full.
Til vanlig har de en kort en god meny.
Anbefales !!

Takk, Bengt Håvard S
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Her ble vi gode og mette, og smakene var spennende. Og topp å sitte i sola med utsikt til Mjøsa anbefales på det varmeste!

Takk, JCKielland
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

En meget bra restaurant for sjømat og skalldyr. Meget proff betjening, en perfekt sammensatt meny og en meget god vinliste.
Restauranten har perfekt beliggenhet på domkirkeodden på Hamar.
Anbefales på det varmeste - enten en kjærestemiddag eller forretningsmiddag.

Takk, Bengt Håvard S
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Hamarstua har en hyggelig betjening. Vi fikk en tapas, mye mat, ser nydelig ut og smaker godt. Et av de bedre spisestedene på Hamar

Takk, Trond P

Reisende som så på Restaurant Hamarstua, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Restaurant Hamarstua? Del dine erfaringer!