“Lutefiskfestival 2018”

Vurdert som nr. 11 av 52 Restauranter i Hamar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Bestilte bord på Hamarstua, da vi vet de leverer god mat alltid.
Denne helgen var det lutefiskfestival i Hamar. Flott tiltak. God mat. Nok mat. Å hyggelig betjening.
Denne kvelden var det også underholdning, deriblant Tor Karseth.

Er det noe å sette fingeren på er det lokalet og ventilasjon. Utrolig varmt og fuktig. Det lå en demper på oss.
Men vi kommer nok tilbake.

1  Takk, tomoI8824QK

Anmeldt 2. oktober 2018

God mat og hyggelig betjening.Anbefales for alle anledninger.Fint som stoppested om du er på rundtur/sightseeing i Hamar.Flott utsikt til Domkirkeruinene og odden.Sitt ute og nyt solnedgangen med litt "bobler" el en kaffekopp og vaffel.

Takk, RaKaSa
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Hva gjelder mat - både smak og utseende, service og beliggenhet.

Kjøkkenet er ypperlig! Vi har vært her fire ganger og det er alltid like bra.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, AnneHHagenFagerhaug
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Aldri smakt bedre skalldyrtallerken enn Hamarstuas! Her kan du kose deg med 2 timers spising, tungen tror den er i himmelen! Vært her flere ganger, siden jeg er veldig glad i sjømat. Lutefisken de har i førjulsesongen er også nydelig med deilig tilbehør. Prisene er bra, personalet er hyggelige og yter topp service og beliggenheten er den beste. Dette ER Hamars beste restaurant - ingen over/ingen ved siden.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, g310gs
Anmeldt 3. august 2018

Hyggelig restaurant med utsikt over Domkirkeodden og Mjøsa. De serverte et skalldyrsfat av de sjeldne. Kvaliteten på skalldyrene var 10/10 og veldig mye mat for pengene. Anbefales!
Får trekk for litt treg service, men alt i alt en veldig hyggelig matopplevelse og hyggelige ansatte.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 493gustavr

Reisende som så på Restaurant Hamarstua, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Restaurant Hamarstua? Del dine erfaringer!