“Lutefiskaften”

Restaurant Hamarstua
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Rakfisktartar og lutefisk! Heeeelt fantastisk. Kunnskapsrik servitør som gjorde gode vinanbefalinger. Super flott sted. Kan anbefales

Takk, ElseB219

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Super mat og meget hyggelig personal i et lokale som har flott utsikt over Mjøsa og delar av Domkirkeodden

Takk, JensChristian
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Bestilte bord på Hamarstua, da vi vet de leverer god mat alltid.
Denne helgen var det lutefiskfestival i Hamar. Flott tiltak. God mat. Nok mat. Å hyggelig betjening.
Denne kvelden var det også underholdning, deriblant Tor Karseth.

Er det noe å sette fingeren på er det lokalet og ventilasjon. Utrolig varmt og fuktig. Det lå en demper på oss.
Men vi kommer nok tilbake.

1  Takk, tomoI8824QK
Anmeldt 2. oktober 2018

God mat og hyggelig betjening.Anbefales for alle anledninger.Fint som stoppested om du er på rundtur/sightseeing i Hamar.Flott utsikt til Domkirkeruinene og odden.Sitt ute og nyt solnedgangen med litt "bobler" el en kaffekopp og vaffel.

Takk, RaKaSa
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Hva gjelder mat - både smak og utseende, service og beliggenhet.

Kjøkkenet er ypperlig! Vi har vært her fire ganger og det er alltid like bra.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, AnneHHagenFagerhaug