“Hyggelig førjulsbesøk”

Vurdert som nr. 11 av 52 Restauranter i Hamar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. desember 2018

Man følte seg velkommen ved ankomst, tildelt hyggelig bord. Betjeningen var smilende og vennlig. Menyen meget tiltalende, og maten i særklasse med god vinpakke til.

Takk, Bjarne

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Rakfisktartar og lutefisk! Heeeelt fantastisk. Kunnskapsrik servitør som gjorde gode vinanbefalinger. Super flott sted. Kan anbefales

Takk, ElseB219
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Super mat og meget hyggelig personal i et lokale som har flott utsikt over Mjøsa og delar av Domkirkeodden

Takk, JensChristian
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Bestilte bord på Hamarstua, da vi vet de leverer god mat alltid.
Denne helgen var det lutefiskfestival i Hamar. Flott tiltak. God mat. Nok mat. Å hyggelig betjening.
Denne kvelden var det også underholdning, deriblant Tor Karseth.

Er det noe å sette fingeren på er det lokalet og ventilasjon. Utrolig varmt og fuktig. Det lå en demper på oss.
Men vi kommer nok tilbake.

1  Takk, tomoI8824QK
Anmeldt 2. oktober 2018

God mat og hyggelig betjening.Anbefales for alle anledninger.Fint som stoppested om du er på rundtur/sightseeing i Hamar.Flott utsikt til Domkirkeruinene og odden.Sitt ute og nyt solnedgangen med litt "bobler" el en kaffekopp og vaffel.

Takk, RaKaSa

Reisende som så på Restaurant Hamarstua, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Restaurant Hamarstua? Del dine erfaringer!