“Bra mat, bra service”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 47 av 61 Restauranter i Hamar
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Servitøren vi hadde ga oss bra service og vi fikk en god pizza. Tok litt tid før pizzaen ble servert, men når den kom så kom den på et fat som hjalp til med å holde varmen i pizzaen over lengre tid.
Restauranten var ren og hel, og hadde en koselig atmosfære.
Vi gikk derfra med et alt i alt godt inntrykk og spiser gjerne der igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, absde

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er mange som tilbyr pizza i Norge til forskjellige priser og kvaliteter. Peppes har holdt på i mange år og er vel ikke den billigste. Imidlertid så må jeg si at akkurat Peppes sin pizza er min favoritt. Hamar står til forventingene, bra service, hyggelige lokaler og pizza i særklasse.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Fraværende service. Måtte hente hjelp for både å bestille og betale, sistnevnte tar for lang tid. Pizzaen er god men hamburgeren var ganske tørr og uinspirert. Hamburger for barn var småstusselig servert. Barnepizzaen var virkelig latterlig liten. Hadde vært fint om personalet hadde sagt fra om dette så vi kunne justert bestillingen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 366_yvinds
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Skulle ha en matbit i kveld. Gikk innom Peppes og satte oss ved et bord ute. Servitøren tok mot bestilling på nabobordet, gikk forbi oss og inn. Vi ventet 20 min uten at hun kom ut igjen. Da fant vi ut at dette gidder vi ikke og gikk til neste restaurant, på skrå over gata.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, trondh703
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Dårligste Peppes Pissa var for lite stekt, tykk bunn var delvis rå. Servitør var positiv og hyggelig, hun ga godt inntrykk. Men maten må forbedres for å holde navnet i en bra kjede.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, LeifArneH_13

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!