“Null vask”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 46 av 52 Restauranter i Hamar
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Maten er ok men i denne tiden hvor sprit og renslighet er like viktig som avstand. Er 90 % av de ledige borda skitne. De ryddet av bord uten å vaske og det er ikke positivt med uteservering der du må sitte i røykdamp. 2 askebeger per bord sier sitt. Var matrester og skitt på alle bord særlig ute. Måtte be dem vaske bordet å så det samme skje flere andre steder i rommet.

Takk, 720signep

Anmeldt 28. juni 2020

Rask reaksjon ved ankomst på forhåndsbestilt bord. Upåklagelig oppfølging ved drikke-og matbestilling. Deretter ble vi totalt oversett. Prøvde å få kontakt med servitører for mer drikke, dessert, kaffe og betaling, etter laaang venting, men de måtte hentes. Gikk av noen kroner det, både i behov for mer drikke, og tips. God mat da, så kokken /kokkene er heldigvis bra! Service : stort forbedringspotensiale.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 566sissels
Anmeldt 1. juni 2020

Venta over 30 minutter uten å få bestilt. Fikk beskjed om at de kom straks to ganger. Ga opp, og gikk på Pizzanini over gata som leverte god, rask service og mat. Der fikk vi drikke på ett minutt, og de tok bestilling like etterpå.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Nordby
Anmeldt 16. februar 2020

Vi er fire venner, som ble møtt med dårlig servise. Menyen stemte bla ikke med det vi fikk, og vi måtte vente lenge for å kunne bestille dessert. Følte oss totalt oversett av servitøren, og kommer ikke til å dra dit igjen.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Kritisk123
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Jeg og en bekjent dro til Peppes Pizza for å bestille enkel mat i helga. Vi kom inn og ble møtt av en servitør som ordnet bestillingen av mat, slik vi kunne ta med hjem. Vi tenkte også å prøve «ta med hjem dessert». Når vi kom hjem og skulle til å spise. Ble vi møtt med stor overraskelse. Desserten vi tok med oss var bare en bit brownies. En bit! Det kostet 54 kr, ren tyveri kan vi si. Dårlig gjort av Peppes pizza å tjene penger og bare gi en bit. Derfor anbefales det ikke å kjøpe dessert og ta med hjem, heller spise dessert på stedet for det pleier å komme større porsjon.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, StianRusten

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!