“Hjemmekoselig og nøkternt”

Tante Gerda
Vurdert som nr. 10 av 64 Restauranter i Hamar
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 13. mars 2018

En liten men hjemmekoselig plass som må prøves, enten liker du stedet eller ikke. Koselig å sitte på fortauet med kaffe når det er godvær.

Takk, 97larsr

Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Stakk tilfeldigvis innom i bakgården og der var det som en oase. Meget hyggelig atmosfære med masse nostalgi. Det skulle være kun en kaffetår men de hadde en deilig smuldrepai som bare måtte prøves og jeg ble ikke skuffet. Hit kommer vi gjerne igjen.

Takk, PerOlav_Drammen
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Vi skulle ha oss en enkel lunsj, og møtte en meget hyggelig herre som kunne tilby oss tre forskjellige supper og hjemmelagd karbonade. Med andre ord er det strålende service, sjarmerende interiør og veldig god mat. Gerda kan anbefales :-)

Takk, Lage Thune M
Anmeldt 8. juli 2017

Reiste til Hamar og Tante Gerda for oppleve en bakgårdskonsert.Det ble veldig hyggelig,spiste hjemmelaget karbonade som var god men kanskje en smule"tørr". God kaffe og gulrotkake, og en kjempehyggelig bakgård der vi koste oss med visesang og god atmosfære.Kommer gjerne igjen :)

1  Takk, May-Rita L
Anmeldt 27. mai 2017 via mobile enheter

Intimt og originalt. Godt øl i mange varianter. Bra betjening og trivelig service. Et sted vi gjerne kommer tilbake til

Takk, Glennie K

Reisende som så på Tante Gerda, så også på

Hamar, Hamar kommune

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Tante Gerda? Del dine erfaringer!